Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگرچه من به طور پنهانی به عقد موقت «پورنگ» درآمده بودم تا او آرام آرام ماجرای ازدواج مان را آشکار کند اما همسرم به بهانه این که هنوز شرایط فراهم نشده است این موضوع را از همسر اولش مخفی نگه داشته بود تا این که وقتی با پورنگ در منزل تنها بودیم ناگهان همسر او وارد خانه شد و ... آفتاب‌‌نیوز : زن جوان در حالی که مدارک اثبات عقد موقت را از کیفش بیرون می آورد و مدعی بود «پورنگ» همسر قانونی اوست و مرتکب رابطه نامشروع نشده است به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری 24 میرزاکوچک خان مشهد گفت: در ازدواج اولم شکست خوردم به طوری که فقط می خواستم از همسرم طلاق بگیرم هیچ گونه تفاهم و سازگاری با یکدیگر نداشتیم از سوی دیگر هم نگران آینده پسر کوچکم بودم به همین خاطر همه تلاشم را به کار بردم تا برای مدتی حضانت فرزندم را به عهده بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از طلاق مشکلاتم بیشتر شد چرا که نمی خواستم سربار خانواده ام باشم و آن‌ها که خودشان به سختی روزگار می گذراندند هزینه‌های من و فرزند کوچکم را نیز پرداخت کنند. به همین دلیل در پی یافتن شغلی بودم که روزی به همراه یکی از دوستانم در حاشیه بزرگراه فجر به جای تاکسی، سوار یک خودروی سمند شدیم تا به یکی از مراکز خرید برویم وقتی راننده خودروی شخصی سر صحبت را باز کرد فهمیدم که او تصویربردار مجالس عروسی است.
بلافاصله از او پرسیدم آیا کلاس های آموزش عکاسی و فیلم‌برداری نیز دارد؟راننده جوان در حالی که لبخندی بر لب داشت کارت تبلیغاتی خودش را به من داد تا برای آموزش تئوری و تجربی عکاسی با او تماس بگیرم. روز بعد با هم قرار گذاشتیم و من به دفتر کارش رفتم. روز اول چندین ساعت درباره ماجرای طلاقم و دیگر مشکلات زندگی و خانوادگی صحبت کردیم. هنوز مدت زیادی از این آشنایی نمی گذشت که روزی پورنگ با بیان این که از رفتار و اخلاقم خوشش آمده است از من خواست تا رابطه ای فراتر از همکاری با یکدیگر داشته باشیم اما وقتی با مخالفت من روبه رو شد گفت که قصد خواستگاری از مرا دارد. 
او می گفت زندگی سرد و بی روحی دارد و همسرش توجهی به او نمی کند. پورنگ مدعی بود زمانی که ازدواج کرده عاشق همسرش نبوده و تنها برای دور شدن از مشکلات زندگی در کنار خانواده اش، تن به ازدواج داده است! من هم ماجرا را با مادرم مطرح کردم که قرار شد به عقد موقت پورنگ درآیم تا یکدیگر را بهتر بشناسیم. این گونه بود که با خرید یک حلقه طلا، ازدواجمان را به طور پنهانی ثبت کردیم. 
در این میان من اصرار می کردم تا پورنگ حقیقت را به همسرش بگوید ولی او هر بار به بهانه فراهم نبودن شرایط از این کار خودداری می کرد تا این که یک روز صبح زود، من و پورنگ برای تصویربرداری از یک مجلس عروسی در شهرستان، به مشهد بازگشتیم. همسر پورنگ از چند روز قبل قهر کرده بود و در خانه نبود به همین خاطر ما با یکدیگر به منزل پورنگ رفتیم تا چند ساعت استراحت کنیم ولی ناگهان همسر اول او وارد خانه شد و با دیدن من در اتاق خواب، با پلیس تماس گرفت و ... شایان ذکر است به دستور سرهنگ حمیدرضا علایی (رئیس کلانتری) این پرونده برای رسیدگی به مراجع ذی صلاح ارسال شد.
منبع: خراسان کد خبر: ۵۴۴۷۰۶ تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عقد موقت همسر دائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند

بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیش از ۸۰ درصد بستری‌ها در بیمارستان‌های دولتی صورت می‌گیرد، یعنی اینکه اغلب مردم به دلیل هزینه‌های سنگین درمان؛ ناگزیر به انتخاب بخش دولتی هستند و این در حالی است که شرایط ماندگاری کادر درمان در بیمارستان‌های دولتی تا حدودی سخت‌تر از بخش خصوصی است. به ناچار شاهد مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی هستیم.

آن طور که از اخبار و شواهد امر بر می‌آید، پرداختی مردم در بیمارستان‌های دولتی بین ۱۰ تا ۱۵ برابر کمتر از بخش خصوصی است. پرداختی و ویزیت متخصص یا فوق تخصص در بیمارستان‌های دولتی مبلغی در حدود ۱۵ هزار تومان است، در صورتی که اگر بیمار به متخصص و یا فوق تخصص در مطب رجوع کند، حدود ۲۵۰ هزار تومان باید پرداخت کند.

با توجه به پرداختی بسیار کمتر بیمارانی که به بخش دولتی مراجعه می‌کنند و با عنایت به اینکه اختلاف بسیاری در پرداختی بیماران بیمارستان‌های دولتی و خصوصی وجود دارد؛ سیاست دولت و مجلس باید به گونه‌ای باشد که کادر درمان تمایلی به تغییر جابجایی از بخش دولتی به خصوصی را نداشته باشند.

جلیل میرمحمدی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، مهاجرت پزشکان و کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی را فاجعه پنهان نظام پزشکی دانست و گفت: مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی منجر به کاهش نیروی مجرب در سیستم دولتی خواهد شد و مردم ناگزیز می شوند برای دریافت خدمات درمانی به سیستم خصوصی مراجعه می‌کنند و در نتیجه پرداختی از جیب مردم بین ۱۰ تا ۱۵ برابر افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه دولت باید انگیزه و مشوق‌های ماندگاری پرستاران و پزشکان در بخش دولتی را فراهم کند، اظهار داشت: امروز پرداختی کادر سلامت در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد کافی نیست و انگیزه لازم برای ماندگاری در سیستم دولتی را فراهم نمی‌کند، از طرفی پرداختی‌های کادر سلامت نیز در سیستم دولتی به قدری با تأخیر انجام می‌پذیرد که انگیزه فعالیت از این گروه را می‌گیرد.

میرمحمدی ضمن انتقاد از اینکه پرداختی کادر درمان با تأخیر ۹ تا۱۰ ماهه است، گفت: پرداختی کادر درمان به صورت پلکانی و مشمول پرداخت مالیات با عناوین مختلف شده است که نه تنها مشوقی برای پزشکان نیست بلکه انگیزه‌ای برای خروج هرچه سریع‌تر از سیستم دولتی خواهد شد و متأسفانه آسیب این کوتاهی‌ها در خدمات پزشکی را مردم متوسط و مستضعف خواهند دید که به ناچار در بیمارستان‌های دولتی بستری می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید از حداکثر توان خود بهره بگیرد تا نیروی متخصص در بدنه دولتی باقی بماند، یادآور شد: امروز دولت با اتخاذ تصمیمات نادرست منجر به خروج کادر درمان از سیستم دولتی می‌شود.

میرمحمدی با اشاره به تلاش مجلس برای ماندگاری نیروی کارآمد پزشکی در بدنه دولتی، ادامه داد: در سال گذشته تلاش شد پزشکانی که دارای مطب در بخش خصوصی نیستند از پرداخت مالیات معاف شوند و طبق مصوبات مجلس ۱۰ درصد مالیات برای آنان تعیین شد، اما تاکنون موفق نشدیم خروجی این مصوبات را بگیریم، البته رئیس مجلس قول قطعی داد که در نخستین فرصت این مسئله در داخل صحن علنی به گونه‌ای حل شود تا مصوبه سال گذشته مجلس، امسال نیز ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه بحث کارانه باید برای پزشکانی که در غیر از مراکز استان در حال خدمت رسانی به مردم مناطق محروم هستند، تغییر کند، یادآور شد: سیاست‌های دولت و مجلس باید به گونه‌ای باشد که مشوق یا انگیزه‌ای برای پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص شود تا در مناطق محروم و بیمارستان‌های غیر از مراکز استان‌ها خدمات ارائه دهند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس تاکید کرد: توجه به این مسئله برای پزشکان هیئت علمی نیز صدق می‌کند چرا که اگر پزشک متخصص هیئت علمی ما انگیزه‌ای نداشته باشد نه تنها آموزش به لحاظ کیفی آسیب می‌بیند بلکه از سیستم نیز خارج خواهد شد و عملاً ما به لحاظ کمی، عضو هیئت علمی نخواهیم داشت تا بتوانیم آموزش‌ها را ارائه دهیم.

در همین حال، همایون سامه یح یکی دیگر از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با عنوان این مطلب که امروز کادر درمان در بخش دولتی و خصوصی تحت فشار هستند، گفت: متأسفانه دولت با مشکل تأمین بودجه برای حقوق پرستاران مواجه است و طبیعتأ زمانی که در بخش دولتی پرستاران ما با این مشکلات مواجه هستند در بخش خصوصی نیز از آنان سوءاستفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات پرستاران منجر به دلسردی آنان می‌شود و سیستم درمانی کشور را دچار مخاطره می‌کند، خاطرنشان کرد: برخی از پرستاران که شرایط مهاجرت دارند استعفا داده و اقدام به خروج از کشور می‌کنند، اما برخی دیگر که شرایط و توان مهاجرت ندارند و به دلایل مختلف از جمله وابستگی به خانواده، عشق به وطن و یا نداشتن مشکلات مالی در کشور ماندگار می‌شوند، اما چنین شرایطی دلسردی و بی‌انگیزگی را برای آنان رقم می‌زند، بی تردید بی توجهی به مشکلات کادر درمان به ویژه پرستاران منجر به ایجاد مخاطراتی برای سیستم درمانی کشور خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • این مواد غذایی قند پنهان دارند
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • اگر ماه ناگهان در آسمان ناپدید شود چه اتفاقی می‌افتد؟
  • تغییرات اقلیمی دشمن پنهان کارگران است
  • ۹ فیلم نفس‌گیر کره‌ای کمتر دیده شده ؛ از دست ندهید (+عکس)
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید