Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فستیوال ملی فوتبال پایه در بخش پسران از ساعت ۸ صبح امروز(دوشنبه) در اردوگاه ایثار کرج برگزار شد.

مهدی تاج(رئیس فدراسیون فوتبال)، محمد اسماعیل قاسمی و ابراهیم شکوری( معاونان دبیر کل فدراسیون فوتبال)، رضا عبدی(مسئول مسابقات رده سنی پطاه سازمان لیگ)، علی میرغفاری، پیشکسوتانی چون نیما نکیسا، ابراهیم صادقی، مهدی امیرآبادی، محسن خلیلی، محمدرضا اکبریان(داور فوتبال کشورمان) ابوالقاسم پالیزگیر(فرماندار ساوجبلاغ) امیز غفرانی(رئیس اداره ورزش و جوانان البرز) منصور بیگ وردی(رئیس هیئت فوتبال استان البرز) از چهره های شاخص حاضر در این مراسم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۰۳ فوتبالیست زیر ۱۲ سال از ۳۱ استان کشور در این فستیوال شرکت کرده بودند.

در ابتدای این مراسم تیم های شرکت کننده در مقابل مسئولان رژه رفتند.

پیش از سخنان مدیرکل ورزش و جوانان البرز، یوپا(نماد فوتبال ایران) به انجام دادن حرکات نمایشی پرداخت.

کاپیتان تیم ها با لباس های محلی در این مراسم شرکت کرده بودند.

در ادامه مجری مراسم به معرفی پیشکسوتان حاضر در مراسم پرداخت و از آنها درخواست کرد پس از گرفتن عکس یادگاری با یوپا به روپایی زدن با این عروسک بپردازند که البته هیچ یک اط این پیشکسوتان حاضر به این اقدام نشدند.

در ادامه مراسم پسربچه فوتبالیستی به نام بنیامین برای حاضران در مراسم موسیقی اجرا کرد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال:

خیلی خوشحالم در فستیوال تیم های پایه شرکت کردم. این ششمین فستیوالی است که فدراسیون در بخش پسران برگزار می کند و چهار فستیوال هم در بخش دختران برگزار شده است.

از تمام افراد و مسئولانی که پایه گذار برگزازی این فستیوال شدند تشکر می کنم

باید برای رده پایه بهترین شرایط را فراهم کنیم. برگزاری فستیوال برای آدم های عاقل و دوراندیش نشان از رشد فوتبال ما است. هرچند امروز ایران در تمام رده ها بهترین است اما برگزاری چنین فستیوال هایی نشان از آینده نگری ما می دهد و ثایت می کند از حرکت نمی ایستیم. بیش از ۵ هزار مسابقه در لیگ های مختلف فوتبال برگزار می شود اما تمام استعدادها نمی توانند در این لیگ شرکت کنند. با اخلاق و آینده نگری می توانیم به فوتبال ایران امیدوار تر شویم.

روش درست و منطقی است که کشور ایران به ۹ منطقه تقسیم شده و استعدادها مشخص می شوند. روش منطقی که در کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم روی آن برنامه ریزی شده رشد استعدادها به صورت پلکانی از ۱۱ سالگی تا بزرگسالان است.

بیشتر بخوانید:

معینی: زیر ساخت‌های فوتبالی در کشورمان کم است/به موفقیت تیم ملی نوجوانان امیدوار هستم

انصاری:استعداد‌های فوتبالی خوبی در رده‌های پایه داریم

سرمربی تیم ملی عمان: بازی‌های تیم ملی نوجوانان ایران در آسیا معروف است

"فردا از آن ما است" بهترین شعاری است که می توانیم برای این فستیوال انتخاب کنیم.

 

به روز رسانی می شود ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، باکو پایتخت آذربایجان از چهارشنبه (12 اردیبهشت) لغایت جمعه (14 اردیبهشت) میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

همچنین نشست رهبران ادیان با حضور رهبران ادیان و نمایندگان سازمان‌های دینی و اجتماعی از سراسر جهان با عنوان «تقویت اعتماد از طریق گفتمان بین ادیان» در باکو برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد