Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، عضو هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از آمادگی این بانک برای کمک به بهبود اقتصاد کشور خبر داد. به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، عیسی امامی با توجه به اهمیت جذب منابع و افزایش سهم بانک از بازارهای هدف بر آمادگی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌منظور کمک به بهبود اقتصاد کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جریان بازدید از شعب استان کردستان اعلام کرد: پیشبرد برنامه‌های ترسیمی و دستیابی به اهداف تعیین شده در هر استان نیازمند شناسایی دقیق ظرفیت‌های اقتصادی مناطق و شهرستان‌های گوناگون است.عضو هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این بازدیدها با اشاره به اهمیت جذب منابع و افزایش سهم بانک از بازارهای هدف گفت: با جذب بیشتر منابع قرض‌الحسنه پایدار می‌توان میزان ارائه خدمات متنوع بانک به مشتریان را ارتقا داد و توجه همکاران به معرفی طرح «همیاران مهر ایران» می‌تواند فتح بابی برای نیات خیرین جامعه باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌با توجه به استقبال گسترده مشتریان از جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت و ایجاد شرایط ویژه برای سپرده گذاران و دارندگان این حساب، برگزاری این جشنواره تداوم دارد.   بر این اساس دارندگان حساب های قرض الحسنه با افزایش موجودی و یا افتتاح حساب قرض الحسنه می توانند علاوه بر جوایز این جشنواره که شامل 1001 جایزه نقدی و هر یک به ارزش 250 میلیون تومان و صدها هزار جایزه نقدی دیگر است، از شرایط ویژه ای که برای دریافت تسهیلات این گونه از حساب ها فراهم شده بهره مند شوند.   شایان ذکر است علاقه مندان می توانند با حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز به میزان 200هزار تومان و حساب های ارزی 100 یورو یا معادل آن به سایر ارزها در این قرعه کشی شرکت کنند.   بر اساس این گزارش هر سپرده گذار به ازای هر 100 هزار تومان در هر روز یک امتیاز شرکت در قرعه کشی و هر حساب دارای موجودی بیشتر با مدت زمان طولانی تر، از شانس بالاتری در قرعه کشی برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • مذاکرات ایران برای خرید شرکت خودروسازی «روور» انگلستان
  • اقتصاد ایران تا اطلاع ثانوی، نفتی، رانتی و دستوری است