Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@10:27:50 GMT

هوندا S۶۶۰ نئوکلاسیک رونمایی شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۹۵۶۲

هوندا S۶۶۰ نئوکلاسیک رونمایی شد +عکس

 از زمان معرفی هوندا S۶۶۰ در سال ۲۰۱۵ تاکنون، آمریکایی‌ها چشم به آن سوی سواحل دوخته‌اند تا این خودروی اسپرت دوست‌داشتنی را به چشم ببینند. هوندا S۶۶۰، یک اسپرت کامپکت مخصوص بازار ژاپن است. در حالی که شایعات در مورد ورود این خودرو به بازار آمریکا داغ شده است، خودروساز ژاپنی تلاش کرد تا به این گمانه‌زنی‌ها خاتمه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته، هوندا از کیت بدنه جدید S۶۶۰ رونمایی کرد، که ظاهر آن را بسیار مدرن و جذاب می‌کند.

این کیت بدنه که S۶۶۰ نئوکلاسیک نامیده می‌شود، بر اساس یک خودروی مفهومی است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودرو توکیو نمایش داده شد. طراحی این مدل بسیار شبیه به هاچ‌بک کلاس N-One Kei  است؛ بیش‌تر این شباهت به چراغ‌های گرد، جلوپنجره مشبک پلاستیکی سیاه و ظاهری با تقلید از مدل‌های گذشته بر می‌گردد. در توسعه کیت بدنه هوندا S۶۶۰ نئوکلاسیک، برای سادگی ظاهر طراحی به میزان کم از قطعات کروم استفاده می‌شود.

کیت بدنه هوندا S۶۶۰ نئوکلاسیک علاوه بر سادگی، جامع است؛ این کیت با سپر، کاپوت، گلگیر، جلوپنجره و چراغ‌های جدید عرضه خواهد شد. تمام این قطعات از فایبرگلاس ساخته شده‌اند، اما نکته حالب توجه این‌که، بسیاری از ادوات بدنه بدون رنگ هستند. چنین چیزی از هوندا با پیشینه خوب در زمینه رنگ‌آمیزی، بسیار عجیب به نظر می‌رسد. البته احتمالا بتوان با درخواست مشتری، این قطعات را به رنگ دلخواه در آورد. 

نسخه پایه هوندا S۶۶۰ با قیمتی کمتر از ۱۸،۰۰۰ دلار برای خریداران ژاپنی در دسترس قرار دارد. بدیهی است کیت بدنه هوندا S۶۶۰ نئوکلاسیک با توجه به مواد مورد استفاده، چندان ارزان نیست. هزینه اولیه این کیت در نرخ ارز فعلی، حدود ۱۱،۵۰۰ دلار است  با این حال، مشتریان جدی و علاقه‌مند هوندا حاضر هستند برای چنین محصول منحصربفردی پول خرج کنند. علاقه‌مندان می‌توانند تا اوایل مهر ماه ۹۷ صبر کنند و با آغاز زمان سفارش، آن را تهیه کنند. با این وجود هنوز هم اخبار موثقی از احتمال ورود هوندا S۶۶۰ نئوکلاسیک به آمریکا یا دیگر بازارهای خارج از ژاپن در دست نیست و احتمالا؛ آمریکایی‌ها همچنان باید منتظر باقی بمانند. 

منبع: زومیت

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز

مرسدس بنز جی کلاس برقی با ۴ موتور در نمایشگاه پکن رونمایی معرفی شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرسدس بنز پس از معرفی مرسدس بنز جی کلاس مدل 2025 از نسخه تمام برقی جی کلاس رونمایی هم در نمایشگاه خودروی پکن کرد.

نسل جدید جی کلاس با پیشرانه الکتریکی بر خلاف تصور قبلی EQG نام ندارد و با نام «مرسدس بنز G580 با فناوری EQ» معرفی شده است.

بریتا سیگر، مدیر بازاریابی مرسدس-بنز می‌گوید مشتریان این تمایز را دوست ندارند و می‌خواهند ماشین‌شان در طبقه‌بندی کلاسیک بنز نامگذاری شود. به همین دلیل کارخانه تصمیم گرفته زیرمجموعه EQ را کنار بگذارد.
خانم سیگر گفت تنها مدل‌های EQE و EQS که معادل بنزینی ندارند نام EQ را حفظ خواهند کرد و از این به بعد مدل‌های الکتریکی در قالب کلاس‌های موجود بنز طبقه‌بندی خواهند شد.

هر چرخ یک موتور الکتریکی دارد که در مجموع 580 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت ماشین 4.7 ثانیه و حداکثر سرعتش به 180 کیلومتر در ساعت محدود شده است. حداکثر مسافتی که کلاس G الکتریکی با هر بار شارژ حرکت می‌کند 473 کیلومتر اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!