Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:27:34 GMT

زیدان: به زودی به مربیگری برمی‌گردم

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۹۵۶۷

زیدان: به زودی به مربیگری برمی‌گردم

سرمربی سابق رئال مادرید از بازگشت خود به دنیای مربیگری خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی که در رئال مادرید به افتخارات مهمی دست یافت، اکنون از جمله مربیانی است که فعالیت مربیگری نمی‌کند با این حال زمزمه‌های زیادی مبنی بر حضور این مربی در منچستریونایتد بر سر زبان‌ها افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زین الدین زیدان در صحبت‌هایی با شبکه TVE درباره بازگشت به دنیای مربیگری به خبرنگار این شبکه تلویزیونی گفت: من مطمئن هستم که به زودی به دنیای مربیگری باز خواهم گشت. فکر نمی‌کنم که این اتفاق خیلی طول بکشد. این چیزی است که در زندگی من بارها رخ داده و من برای آن آماده هستم. 

زین الدین زیدان در سال ۲۰۱۶ جانشین رافائل بنیتس در رئال مادرید شد و این تیم را به ۳ قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها، قهرمانی در لالیگا، سوپرجام اروپا و اسپانیا رساند. این در حالی است که ژوزه مورینیو در ۴ بازی اول خود در لیگ برتر ، ۲ باخت را تجربه کرده است و با انتقادهای زیادی روبرو بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی

دیدار رئال مادرید و کادیز در هفته ۳۴ لالیگا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۳-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت. با توجه به شکست‌ ۴-۲ بارسلونا مقابل ژیرونا، قهرمانی شماره ۳۶ رئال مادرید در لالیگا مسجل شد. آنها با رکورد قهرمانی های رسمی‌یوونتوس در پنج لیگ معتبر اروپایی برابری کردند.

پُرافتخارترین تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی (لیگ داخلی) رئال مارید ۳۶ قهرمانی در لالیگا یوونتوس ۳۶ قهرمانی در سری آ بایرن مونیخ ۳۲ قهرمانی در بوندسلیگا بارسلونا ۲۷ قهرمانی در لالیگا منچستریونایتد ۲۰ قهرمانی در لیگ سطح اول انگلیس اینتر ۲۰ قهرمانی در سری آ لیورپول ۱۹ قهرمانی در لیگ سطح اول انگلیس میلان ۱۹ قهرمانی در سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هواداران رئال مادرید در حال جمع شدن در خیابان‌های شهر برای برگزاری جشن قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم