Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق استقلال تهران معتقد است شاگردان وینفرد شفر می‌توانند در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند برابر السد نتیجه را جبران کنند.

پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال تهران معتقد است شاگردان وینفرد شفر می‌توانند در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند برابر السد نتیجه را جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریک بابت پست جدیدی که در باشگاه استقلال گرفتید.

شنیده‌ام می‌گویند من عضو کمیته شده‌ام که مربوط به مطالبات پیشکسوتان و بازیکنان استقلال تهران است. در صورتی که اصلا چنین چیزی نیست و من هیچ سمتی در تیم نگرفتم اما همین جا اعلام می‌کنم که درست است ما طلب‌مان را از استقلال گرفته‌ایم اما هر کجا لازم باشد، با هر کسی صحبت می‌کنم که درخصوص مطالباتش با تیم به توافق برسد.

شرایط استقلال چگونه است؟

من فکر می‌کنم شرایط استقلال بد نیست. درست است که ما در بازی رفت در تهران شکست خوردیم اما مطمئنا می‌توان با کمی تدبیر شرایط تیم را تغییر داد. استقلال اگر کمی تمرکزش را حفظ کند و از فرصت‌هایی که برایش به وجود می‌آید استفاده کند، می‌تواند در بازی برگشت امیدوار به صعود باشد. استقلال بارها السد را در قطر شکست داده و بازهم می‌تواند چنین کاری را انجام بدهد.

گفته می‌شود شما به زودی سرمربی یک تیم لیگ برتری خواهید شد.

هیچ مذاکره‌ای با هیچ تیمی نداشتم و فعلا همچنان در حال استراحت کردن هستیم تا پیشنهاداتی به ما ارایه شود تا آن را بررسی کنیم. البته از چند تیم پیشنهاداتی هم آمد اما شرایط محیا نبود و به همین دلیل ترجیح دادم تا قبول نکنم.

عملکرد فتحی در این مدت چطور بود؟

فتحی در این مدت توانست پول طلبکاران را بدهد و با آن‌ها تسویه کند. من خودم در باشگاه می‌دیدم که چقدر کار سختی بود. نزدیک به ۴۵ طلبکار توانستند بعد از سال‌ها با تیم تسویه کنند و این خیلی مهم است که در دوره مدیریت ایشان چنین اتفاقی افتاد.

خط دفاع استقلال در این مدت عملکرد خوبی داشته؟

استقلال تهران بازیکنان خوبی را در خط دفاع جذب کرده، آن‌هایی هم که از گذشته در تیم مانده‌اند، همگی باتجربه هستند و به تیم کمک می‌کنند. پژمان منتظری در دو دوره جام جهانی حضور داشته که می‌تواند خط دفاع تیم را رهبری کند.

لیست تیم ملی و حضور بازیکنان استقلال را چطور دیدید؟

فکر می‌کنم بازیکنان شایسته‌ای از استقلال به تیم ملی دعوت شده‌اند. البته کی‌روش می‌توانست به دلیل حساسیت بازی استقلال مقابل السد و برای هماهنگی بیشتر نفرات کمتری را به تیم ملی دعوت کند.

به هر حال حضور ۶ بازیکن از استقلال در تیم ملی هم مفید است و هم به ضرر استقلال. البته بازی ایران مقابل ازبکستان فیفادی است و انجام این بازی‌های دوستانه به تیم ملی کمک می‌کند. عربستان مقابل آرژانتین بازی دوستانه برگزار می‌کند ما هم باید با ازبکستان دیدار کنیم!

پرسپولیس هم از سوی کمیته استیناف قهرمان سوپرجام اعلام شد.

آخر این چه جام گرفتنی است؟! باید بازی کنی و برنده شوی تا جام را بالای سر ببری. این قهرمانی مانند گرفتن جام کاغذی است. کاش فدراسیون تعامل می‌کرد تا دو تیم با یکدیگر بازی می‌کردند و مردم لذت می‌بردند. هواداران پرسپولیس هم این نوع قهرمانی را دوست ندارند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا