Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:40:20 GMT

حریفان صبای قم در لیگ برتر فوتبال نوجوانان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۹۶۴۶

حریفان صبای قم در لیگ برتر فوتبال نوجوانان مشخص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور از ۱۳ مهر آغاز می‌شود و تیم فوتبال صبای قم در رده سنی نوجوانان از این تاریخ کار خود را در مرحله گروهی لیگ برتر نوجوانان کشور آغاز می‌کند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم صبای قم در گروه سوم از گروه‌های پنج گانه این مسابقات قرار گرفته است و در همه گروه‌ها ۷ تیم حضور دارند و تنها، گروه یک این مسابقات به طور استثنا با ۶ تیم فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم نوجوانان صبای قم در گروه سوم با تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری سقز، طلایی پوشان خرم آباد، نماینده اراک و مقاومت تهران همگروه شده است که این گروه، با توجه به حضور تیم‌های اصفهانی و تیم مقاومت تهران، گروه آسانی به نظر نمی‌رسد.

صبای قم برای صعود به مرحله دوم این رقابت‌ها باید ۱۲ مسابقه با حریفان در دور گروهی برگزار کند و در صورت کسب رتبه اول یا دوم راهی مرحله دوم می‌شود و این در حالی است که تمرینات این تیم مدتی است که آغاز شده است.

تیم‌های پایه باشگاه سابق صبای قم به دلیل انحلال غیر رسمی صبا به صورت مستقل و توسط فعالان فوتبال قم در بخش باشگاهی پایه اداره می‌شوند و در عمل جز استفاده از نام و لوگوی باشگاه صبای قم سابق، ارتباط مدیریتی و مالی با صبا ندارند.

کد خبر 4398904

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم رده نوجوانان فوتبال پایه مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان ماه محرم مشهد هفته دولت شیراز شهرکرد احتکار یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

تیم‌های باقی مانده در رقابت برای فتح جام قهرمانی مسابقات جام حذفی در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جام حذفی فوتبال در فصل 1403-1402 با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها پیگیری شد و هشت تیم نهایی مشخص شدند.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا

استقلال و پرسپولیس که پُرافتخارترین تیم‌های جام به شمار می‌روند، نتوانستند خود را به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"