Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاج‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه دیدارهای خود با برخی علما و مراجع تقلید روز گذشته با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار با آیت الله سبحانی از مراجع تقلید در قم از دیگر برنامه‌های نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین پیش از این با حضرات آیات لطف‌الله صافی گلپایگانی، حسین وحید خراسانی و حسین نوری همدانی دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

این دیدارها به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگار برگزار شد.

انتهای پیام/ح

دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با آیت‌الله مکارم شیرازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مادران شهدا از سبزپوشان سپاه پاسداران به دلیل عملیات مقتدرانه در مقابل رژیم صهیونیستی حلقه گل هدیه کردند.

در حاشیه مراسم سه شنبه‌های شهدایی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، تعدادی از مادران شهدا به نمایندگی از خانواده‌های شهدا از حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام، سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان به خاطر حمله تنبیهی سپاه پاسداران علیه اسرائیل غاصب تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6080384

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، عملیاتی موفق و بازدارنده
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه‌های سفر حج کاهش یابد
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام