Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در بوکان و در اتفاقی نادر به‌خواست مردم، طرح بیمارستان ۱۰۰تخـت‌خوابی بوکان را به ۲۰۰ تخت‌خوابی ارتقا داد و سپس آن را کلنگ‌زنی کرد. ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، بعد از درخواست مردم و برای ارتقای شاخص‌های سلامت شهرستان بوکان هنگام کلنگ‌زنی بیمارستان این شهرستان، خواست مردم را اجابت کرد و گفت: این بیمارستان بر مبنای 200 تخت‌خواب احداث و اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی هم بعد از کلنگ‌زنی به مردم بوکان قول داد که این بیمارستان با 200 تخت خواب احداث شود و دغدغه مردم این شهرستان را برطرف کند.

کلنگ بیمارستان بوکان در سال 75 نیز بر زمین زده شده بود

جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز در آیین کلنگ‌زنی این بیمارستان گفت: این بیمارستان یک بار در سال 75 توسط رییس جمهور وقت کلنگ‌زنی شد که متأسفانه تا به امروز حرکتی بابت احداث آن صورت نگرفت ولی این بار تمام تلاش و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان احداث آن در سریع‌ترین زمان ممکن خواهد بود.

محمد عباسی مدیر شبکه شهرستان بوکان نیز در مورد این بیمارستان گفت: این پروژه ابتدا قرار بود 100 تخت‌خوابی باشد ولی با قول وزیر قرار شد نقشه‌ها و عملیات ساخت براساس بیمارستان 200تخت‌خوابی صورت گیرد تا با ساخت این بیمارستان، تعداد تخت‌های بیمارستانی شهرستان بوکان به 450 تخت افزایش یابد و سرانه تخت بیمارستانی بوکان به حد استاندارد خواهد رسید.

افزایش اعتبار مورد نیز پروژه بیمارستان بوکان به‌سبب افزایش قیمت ارز

وی افزود: اعتبار اولین این پروژه حدود 12 تا 13 میلیارد تومان بود که با افزایش قیمت ارز و تخت، اعتبار به بیش از 20میلیارد تومان خواهد رسید.

عباسی گفت: علاوه بر این بیمارستان، 2 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی با زیربنای 550مترمربع و 720میلیون تومان اعتبار توسط وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ ز

R41361/P41362/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶۱۱۷ ماموریت وزارت بهداشتی‌ها از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون

وزیر بهداشت از ۵۶ هزار و ۱۱۷ ماموریت در قالب طرح « سلامت نوروزی» خبر داد و گفت: ۱۰ هزار و ۶۰۰ ماموریت اورژانس کشور مربوط به حوادث ترافیکی و جاده‌ای بوده است که با توصیه و اطلاع رسانی در رسانه‌ها می‌توان میزان آن‌ها را کاهش داد.

به گزارش ایسنا، دکتر بهرام عین اللهی _وزیر بهداشت_ در جلسه بازدید از اورژانس تهران اظهار کرد: ما برای استقبال تعطیلات و خدمت به مردم از ۲۴ اسفند تا به امروز بازرسی از اماکن تجمعی را آغاز کرده‌ایم که تا ۲۵ فروردین نیز ادامه خواهد داشت. تا به امروز همکاران ما در قالب  طرح « سلامت نوروزی» ۵۶ هزار و ۱۱۷ ماموریت داشتند که از این مقدار حدود ۱۰ هزار ۶۰۰ ماموریت، ترافیکی ومربوط به حوادث جاده‌ای بودند.

وی افزود: برای کاهش این حوادث باید توصیه‌های مناسبی از طریق رسانه‌ها ارائه شود. اینکه رسانه‌ها سبک زندگی مردم از قبیل نوع تغذیه، استراحت، نوع استراحت و... را در مواقع تعطیلات و مسافرت اطلاع‌رسانی کنند و آموزش دهند ارزشمند است. ما اورژانس کشور را دانشگاه می‌دانیم و اطلاعاتی که در اینجا به دست می‌آید بسیار ارزشمند است و ان‌شاءالله به زودی مرکز تحقیقات اورژانس کشور تاسیس خواهد شد. این اطلاعات و مرکز تحقیقات و توسعه‌ای که در اورژانس کشور مستقر خواهد شد می‌تواند بسیار به ما کمک کند و انتظار ما فقط در حد مقاله نیست و اقدامات عملیاتی نیز نیاز است و توقع داریم که عملکردها سرعت بیشتری داشته باشد.

وزیر بهداشت با تاکید بر ایجاد رابطه قوی با مردم گفت: مردم ما در طول تاریخ و به‌ویژه بعد از انقلاب نشان دادند که بسیار فهیم و همکار هستند همانگونه که در پویش ملی سلامت ۴۶ میلیون نفر شرکت کردند. مردم بسیار خوب هستند و ما مدیران باید ارتباط قوی‌تری با مردم برقرار کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازه بلاتکلیف و پر خطر بوکان تخریب شد 
  • «منطقی» صندلی معاونت حمل‌ونقل وزارتخانه را واگذار کرد و مشاور وزیر شد
  • کلنگ زنی کشتارگاه صنعتی دام و طیور در فراشبند
  • ۵۶۱۱۷ ماموریت وزارت بهداشتی‌ها از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • امسال ۱۵۱ حلقه چاه غیرمجاز در بوکان مسلوب المنفعه شد
  • انتشار فراخوان پروژه حفاظت مشارکتی میش مرغ
  • وزیر بهداشت : مردم در روز‌های پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • وزیر بهداشت: مردم در روز‌های پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • پیشرفت ۸۵درصدی مرکز جامع سرطان تبریز
  • اعتباربخشی بیمارستان‌ها در نوروز/ ممنوعیت تعطیلی بخش‌های بستری