Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@09:36:08 GMT

زیدان به دنیای مربیگری برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۹۹۲۴

زیدان به دنیای مربیگری برمی‌گردد

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی که در رئال مادرید به افتخارات مهمی دست یافت، اکنون از جمله مربیانی است که فعالیت مربیگری نمی‌کند با این حال زمزمه‌های زیادی مبنی بر حضور این مربی در منچستریونایتد بر سر زبان‌ها افتاده است. 

زین الدین زیدان در صحبت‌هایی با شبکه TVE درباره بازگشت به دنیای مربیگری به خبرنگار این شبکه تلویزیونی گفت: من مطمئن هستم که به زودی به دنیای مربیگری باز خواهم گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر نمی‌کنم که این اتفاق خیلی طول بکشد. این چیزی است که در زندگی من بارها رخ داده و من برای آن آماده هستم. 

زین الدین زیدان در سال ۲۰۱۶ جانشین رافائل بنیتس در رئال مادرید شد و این تیم را به ۳ قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها، قهرمانی در لالیگا، سوپرجام اروپا و اسپانیا رساند. این در حالی است که ژوزه مورینیو در ۴ بازی اول خود در لیگ برتر ، ۲ باخت را تجربه کرده است و با انتقادهای زیادی روبرو بوده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است