Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدى تاج در آیین افتتاحیه این فستیوال اظهار داشت: من ابتدا از کلیه عوامل و برگزارکنندگان این برنامه ازجمله اداره کل و هیات فوتبال استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ همچنین هیات هاى فوتبال سراسر کشور تشکر مى کنم. همچنین جا دارد تشکر کنم از پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم ملى فوتبال که به این رویداد توجه نشان دادند و در این مراسم حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: تردیدى وجود ندارد که ما باید بهترین شرایط را براى تیم هاى پایه فراهم کنیم. این فستیوال هم نشان مى دهد که فوتبال در کشور ما زنده است و فردا از آن ماست.   وى افزود: ما امروز بهترین تیم فوتبال ، فوتبال ساحلى ، فوتسال و فوتسال بانوان در آسیا هستیم اما اگر مى خواهیم این روند ادامه داشته باشد نباید دچار سکون شویم بلکه لازم است با پویایى و حرکت به کار خودمان ادامه بدهیم.   رییس فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه در این بخش شاعد اتفاقات خوبى هستیم. اینگونه فستیوال ها نشان مى دهد که اینده از آن ماست. خوشبختانه فوتبال و شناسایى استعدادها را  در سراسر کشور دنبال مى کنیم و با این فعالیت ها همچنین تقسیم تمامى بخش هاى کشور به ٩ منطقه موجب مى شود امکان شناسایى تمامى بازیکنان مستعد را داشته باشیم.   مهدى تاج گفت: به عقیده من این روش منطقى و درست است و حمایت از تیم هاى پایه تنها راهى است که موجب توسعه فوتبال کشور خواهد شد. خوشحالم که این اتفاق مبارک افتاده و امیدوارم اینگونه رویدادها استمرار و تداوم داشته باشد تا آینده سازان فوتبال کشور را شناسایى کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی

ایسنا/اصفهان هم‌زمان با روز جهانی گرافیک، آثار تعدادی از گرافیست‌های بنامِ روسی برای مدت محدودی میهمان نگارخانۀ صفوی شدند.

الناز رجبیان، مدیر نگارخانه صفویِ اصفهان و برگزارکنندۀ نمایشگاه «golden bee» به ایسنا گفت: فستیوال golden bee از سال ۱۹۹۲ تاکنون در روسیه برگزار می‌شود و هنرمندان از سراسر جهان در آن شرکت کرده و آثار گرافیک خود را ارائه می‌دهند. ما حدود یک سال است که در حال مذاکره با برگزارکنندگان این فستیوال هستیم تا به مناسبت روز جهانی گرافیک نمایشگاهی از آثار این فستیوال داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه آثار پنج هنرمند گرافیست روسی با نام‌های نیکولای اشتوک، یوری گولیتوو، پیتر بانکوو، دیانا یاروسلاوتسا، و ایگور گوروویچ در نمایشگاه، ارائه شده است، افزود: هر کدام از این گرافیست‌ها، بهترین اساتید دانشگاه و مدرسین گرافیک هستند و در این فستیوال شرکت داشتند. از هر کدام از این اساتید، پنج اثر و در مجموع ۲۵ اثر گرافیکی، در ابعاد A۳ در معرض بازدید قرار گرفته است.

رجبیان خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که گرافیست‌های روسی بعد از گرافیست‌های لهستانی در رتبۀ برتر جهانی قرار دارند و شناخته شده‌اند. آثار آن‌ها در میان هنردوستان، ارزشمند تلقی می‌شود و این آثار، الگوی کار سایر گرافیست‌هاست و از آنها ایده می‌گیرند.

او با بیان اینکه این رویداد فرهنگیِ فرا مرزی، توسط موزهٔ خلاقیت و معماری و با همکاری بینال گرافیک روسیه انجام شده است، در مورد موضوع آثار نمایشگاه«golden bee» نیز توضیح داد: طراحان، این پوسترها را در مورد اطلاعیۀ برگزاری تئاتر، کنسرت و نمایشگاه‌های داخل روسیه طراحی و سپس در فستیوال شرکت کردند. این فستیوال نیز در نهایت آثار و طرح‌های تعدادی از گرافیست‌ها را برای ما فرستاد تا در نمایشگاه عرضه کنیم. 

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از پوسترهای نمایشگاه «golden bee» تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ بعدازظهر به نگارخانه صفوی، واقع در اصفهان، خیابان خاقانی، جنب کوچه شماره ۳۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت