Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: شاید به خاطر منافع کشتی و کشتی گیران استان مرتبا با فدراسیون در بحث و جدل باشیم اما قطعا علیه فدراسیونِ خادم نیستیم.

اصغر ثمربخش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد رابطه هیئت استان مازندران با فدراسیون کشتی، اظهار داشت: اگر خواسته‌ای داشتیم به خاطر مطالبات کشتی گیران‌مان بود و به همین دلیل به صورت مرتب با فدراسیون در حال ارتباط و بحث و شاید جدل باشیم ولی موضع‌گیری نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان استعفای رسول خادم، هیئت مازندران بیشتر از همه مُصر بود که وی باید به فدراسیون بازگردد چون شاید جزو کسانی باشد که فدراسیون کشتی کمتر به خود دیده است. او از قهرمانان بنام کشتی ما است که از کشتی چیزی برای خودش نمی‌خواهد و هم و غمش کشتی است، اگر بحثی بین ما بود در مورد جواد ابراهیمی بود که مرتب با خادم صحبت می‌کردیم و از وی می‌خواستیم تا دلیل انتخاب علیرضا کریمی در بازی‌های آسیایی را به ما بگوید و این را به عنوان مطالبه کشتی مازندران از فدراسیون پیگیری می‌کردیم، اما دلیلی ندارد حالا علیه فدراسیون باشیم.

رئیس هیئت کشتی مازندران با تاکید بر اینکه همچنان به دنبال حق و حقوق کشتی‌گیران مان هستیم، ادامه داد: گرچه علیرضا کریمی در بازی‌های آسیایی توقعات کادر فنی را برآورده کرد اما فدراسیون هنوز در مورد وزن ٩٢ کیلوی مسابقات جهانی تصمیم نهایی را نگرفته و با توجه به اینکه جواد ابراهیمی اهل شیرگاه سوادکوه است و امام جمعه این منطقه و نمایندگان ما در مجلس هم خواسته‌اند که پیگیر حق کشتی گیرمان باشیم، ضمن اینکه مردم استان هم همیشه علاقمند هستند که چند نماینده از این استان در تیم ملی باشد، ما هم طی جلساتی که با فدراسیون داشتیم درنهایت به این نتیجه رسیدیم که اعضای شورای فنی با در نظر داشتن وضعیت هر دو کشتی گیر در ادامه تمرینات، تصمیم درست را بگیرند.

وی همچنین در مورد وضعیت رضا یزدانی و بازگشتش به تشک بعد از دو سال دوری گفت: او آمد و بعد از مدت‌ها خودش را در لیگ محک زد، همه دیدند که وزنش پایین آمده اما دوباره کارش را جدی آغاز کرده است. به هر حال او مدت نسبتا زیادی به دلیل مصدومیت از کشتی دور بود و به این دلیل که تمرین آنچنانی نداشت نخواست که در جام دیمیتری کرکین کشتی بگیرد.

ثمربخش تصریح کرد: رضا یزدانی بهتر از هر کسی وضعیتش را می‌داند چه از نظر روحی-روانی و چه از نظر جسمی. ان شاءالله که در خصوص زمان بازگشت به کشتی بهترین تصمیم را می‌گیرد.

ثمربخش در مورد اینکه رضا یزدانی هدفش حضور در بازی‌های آسیایی بوده و می خواست رکورد کسب چهار مدال طلا در جاکارتا به نام خود کند، گفت: او دیدگاه و هدفش همین بود ولی خب نظر شورای فنی این بود که دو سال از صحنه دور بوده و باید اول در یک مسابقه شرکت می‌کرد. البته رضا یزدانی هم در این مدت روزهای سختی را پشت سر گذاشته، مرگ مادربزرگش با توجه به وابستگی روحی به خانواده‌اش، خیلی برایش سنگین بود و الان بیش از گذشته باید در خدمت مادرش باشد. با این حال رضا با غیرتی که دارد می‌تواند به چیزی که می‌خواهد برسد چون بسیار سالم زندگی می‌کند و از آن چهره‌هایی است که شرایط ویژه‌ای دارد.

رئیس هیئت کشتی مازندران درخصوص شرایط ویژه‌ای که چند سالی است گفته می‌شود مسئولان استان می‌خواهند برای حسن یزدانی در نظر بگیرند، خاطرنشان کرد: حسن یزدانی از قهرمانان متواضع و کم توقع استان ما است، کسی که می‌تواند حتی تا 10 سال دیگر هم برای ما کشتی بگیرد و افتخارآفرین باشد. بعد از المپیک ریو و قهرمانی حسن یزدانی، به او قولی مبنی بر واگذاری زمینی برای ساخت مجموعه ورزشی چند منظوره‌ای داده شد که ظاهرا رفته رفته شرایط واگذاری زمین و کمک به ساخت این مجموعه در حال فراهم شدن است. چنین قهرمانی نباید دغدغه معیشتی داشته باشد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟

درحالیکه در ماه‌های گذشته همه منتظر اعلام خبر بازگشت قهرمان سنگین وزن المپیک توکیو به کشتی بودند، حالا سازمانش او را آزاد اعلام کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گیبل استیوسون در 20 سالگی موفق شد با شکست ثانیه آخری گنو پتریاشویلی قهرمان کشتی آزاد سنگین وزن المپیک شد و بعد از آن با سازمانی آمریکایی برای حضور در کشتی نمایشی قرارداد بست و در مسابقات جهانی 2021 اسلو و 2022 و 2023 بلگراد غایب بود.

خیلی‌ها منتظر بازگشت استیوسون به کشتی برای حضور در المپیک 2024 پاریس بودند اما پیش از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، رسما اعلام شد که سازمان تحت قرارداد استیوسون طبق بندهای قراردادشان به او اجازه بازگشت به کشتی را نخواهد داد.

به این ترتیب انتخابی آمریکایی‌ها نیز برگزار شد و پاریس مِیسون که سال 2023 مدال برنز را برای آمریکایی‌ها از آن خود کرده بود، به عنوان ملی پوش انتخاب شد.

طی روزهای اخیر سازمان تحت قرارداد استیوسون او را آزاد اعلام کرد و گیبل می‌تواند به کشتی بازگردد. البته این آزاد اعلام کردن استیوسون در شرایطی اهمیت دارد که او بتواند خودش را به المپیک برساند.

باید دید آیا آمریکایی‌ها فرصت مجددی به گیبل خواهند داد و بین او و مِیسون برنده مرحله نهایی انتخابی آمریکا مسابقه برگزار خواهد شد؟ البته معمولا آمریکایی‌ها کاملا به انتخابی و نتایجش پایبند هستند و احتمال فرصت دادن مجدد به استیوسون خیلی کم به نظر می‌رسد. 

قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • حسن یزدانی کجاست؟