Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@10:49:28 GMT

نسخه جدید ب‌ام‌و X5 رونمایی شد (تصاویر)

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۰۴۸۵

نسخه جدید ب‌ام‌و X5 رونمایی شد (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، ب‌ام‌و X5 xDrive45e iPerformance جدید که از سال آینده وارد بازار اروپا خواهد شد نسخه‌ پلاگین هیبریدی از این شاسی‌بلند لوکس است که دارای پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربوی توئین پاور با قدرت 282 اسب بخار و یک پیشرانه الکتریکی با قدرت 110 اسب بخار است. قدرت ترکیبی این شاسی‌بلند جدید به 388 اسب بخار و گشتاور آن نیز به 600 نیوتون متر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به لطف قدرت بیشتر، این خودرو می‌تواند تنها در 5.6 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد که یک ثانیه‌ی کامل سریع‌تر از نسل پیشین می‌باشد. سقف سرعت این خودرو به 235 کیلومتر در ساعت رسیده و در حالت الکتریکی نیز می‌تواند به سرعت 140 کیلومتر در ساعت برسد.

خب صحبت از حالت الکتریکی شد و باید گفت مجموعه باتری لیتیوم-یونی X5 باعث ایجاد محدوده حرکتی حدود 80 کیلومتری می‌شود. این میزان محدوده حرکتی حدود سه برابر بیشتر از نسل پیشین می‌باشد.

به لطف این تغییرات، X5 xDrive45e هم‌اکنون مصرف سوخت ترکیبی 2.1 لیتر در هر صد کیلومتر داشته و در هر کیلومتر تنها 49 گرم دی‌اکسید کربن آزاد می‌کند.

نسخه پلاگین هیبریدی ب‌ام‌و X5 دارای گیربکس 8 سرعته اتوماتیک است که به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک همراه شده است. این کراس اوور همچنین از سیستم تعلیق بادی و دامپرهایی با کنترل الکترونیکی سود می‌برد.

ب‌ام‌و هیچ اشاره‌ای به تغییرات ظاهری این خودرو نداشته با تصاویر منتشر شده نشان‌دهنده‌ی پورت شارژ در گلگیر جلو، جلوپنجره آبی/کرومی و نشان‌های ویژه هستند.

داخل کابین نیز فرمان اسپورت با نشان‌های eDrive به چشم می‌خورند. شایان ذکر است مجموعه باتری یاد شده باعث کاهش 150 لیتری فضای بار شده‌ است. به این ترتیب در حالت کلی شاهد فضای بار 1716 لیتری خواهیم بود.

اگرچه X5 xDrive45e iPerformance سال آینده وارد بازار اروپا خواهد شد اما نمونه‌های آمریکایی آن تا سال 2020 عرضه نخواهند شد.

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ب ام و X5 xDrive45e iPerformance جدید پلاگین هیبریدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان

به گزارش حوره استان ها خبرگزاری تقریب،  بنا به اعلام مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران ساعت ۱۷:۴ دقیقه امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه زمین لرزه‌ای به قدرت ۴.۶ ریشتر بخش سیرچ کرمان را لرزاند.

هنوز از میزان خسارت احتمالی این زمین لرزه خبری مخابره نشده است.
  اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کرمان از اعزام ۲ تیم امدادو نجات به منطقه کانون زلزله در سیرچ کرمان خبرداد.

رضا فلاح، با بیان اینکه در ساعت ۱۷:۰۴ دقیقه امروز چهارشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر منطقه سیرچ کرمان را در عمق ١٠ کیلومتری زمین در ساعت ۱۷:۰۴ به لرزه درآورد گفت: در پی این حادثه ۲ تیم امداد و نجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان کرمان به حالت آماده باش درآمده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در قشم اعلام شد
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • (تصاویر) رولکس؛ نسخه «چه کسی اهمیت می‌دهد»
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • معرفی جان سخت‌ترین خودروها در جهان (+عکس)
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان