Web Analytics Made Easy - Statcounter

چینی امیدوار است که بازیکنان استقلال ضمن ارتقای بدنی به هماهنگی کامل برسند.

طرفداری- مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، وینفرد شفر باید از تجربیات ۵۰ ساله‌اش در بازی برگشت مقابل السد استفاده کند تا زمینه‌ساز پیروزی آبی‌پوشان شود.

علی چینی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به شرایط استقلال و اینکه برخی معتقدند آبی‌پوشان شروع مقتدرانه‌ای در لیگ امسال نداشته‌اند، گفت:

استقلال قبل از شروع فصل تغییراتی داشت و چند بازیکن تأثیرگذارش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضمن بازیکنان جدید هم نیاز به زمان دارند تا با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند و شرایط تیم را درک کنند.

وی نقش کادر فنی را در انسجام تیم استقلال مهم دانست و اظهار داشت:

استقلال بدنسازی را در ترکیه با تمامی نفرات انجام نداد و تنها بخشی از بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند. امیدوارم که شرایط تیم در ادامه مسابقات بهتر شود و بازیکنان ضمن ارتقای بدنی به هماهنگی کامل برسند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد شانس قهرمانی این تیم در لیگ امسال هم خاطر نشان کرد:

لیگ امسال متفاوت است و تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب‌آهن، پدیده و ... برای قهرمانی تلاش می‌کنند. قطعاً هر تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد، قهرمان خواهد شد و امیدوارم این عنوان به استقلال تهران برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال می‌تواند در بازی برگشت برابر السد امیدوار به صعود باشد؟»، گفت:

در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید دید استراتژی شفر برای بازی برگشت چه خواهد بود. استقلال باید منطقی بازی کند و برای گل زدن عجله نداشته باشد، چون ممکن است السد گل بزند و این اتفاق کار تیم را بسیار سخت خواهد کرد. کار استقلال سخت است، ولی صعود غیرممکن نیست و شفر باید از تجربیات 50 ساله‌اش برابر السد استفاده کند.

چینی که در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال پیوند اعضاست در پایان تصریح کرد:

ما اردویی را از روز بیستم تا بیست‌ودوم شهریورماه برگزار خواهیم کرد و از آنهایی که پیوند اعضا داشته و توانایی فوتبال بازی کردن دارند، تقاضا داریم که در سایت فدراسیون پیوند اعضا ثبت‌نام کنند تا بتوانیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم و حق فردی ضایع نشود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد