Web Analytics Made Easy - Statcounter

به احتمال بسیار زیاد شفر از نیومایر یا بازیکن دیگر در پست باقرى استفاده کند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرشید باقرى هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار رفت مقابل تیم السد قطر ٢ اخطاره شد و به همین دلیل این بازیکن در بازى برگشت برابر السدى‌ها محروم است و نمى تواند تیمش را همراهى کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به همین دلیل احتمال دارد شفر از نیومایر یا بازیکن دیگر در پست باقرى استفاده کند.

البته روزبه چشمى دیگر بازیکن تیم فوتبال استقلال مى تواند جانشین باقرى باشد، اما به دلیل مصدومیتى که چشمى دارد و این روز‌ها به تمرینات اختصاصى مى پردازد باید دید شفر چه تصمیمى در این باره مى گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال السد نویمایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس

سیدحسین حسینی از سوی کمیته انضباطی محروم است و بازی با تراکتور را از دست داده است.

طرفداری | باشگاه استقلال با انتشار پوستری به استقبال بازی حساس امروز تیمش مقابل تراکتور رفته است.

سیدحسین حسینی به دلیل اتفاقات بعد از بازی با آلومینیوم در اراک از سوی کمیته انضباطی با محرومیت و جریمه نقدی رو به رو شد و بازی حساس هفته بیست و پنجم تیمش برابر تراکتور را از دست داد.

به جای سیدحسین حسینی، امروز محمدرضا خالدآبادی که شایعات جدایی اش در انتهای فصل از استقلال به گوش می رسد، درون دروازه آبی ها مقابل تراکتور قرار می گیرد. باشگاه استقلال با انتشار پوستری با استفاده از عکس محمدرضا خالدآبادی، به جانشین کاپیتان تیمش در آستانه بازی با تراکتور روحیه داد.

خالد آبادی سال گذشته در سن ۲۱ سالگی در تیم هوادار ۲۰ مسابقه در درون دروازه ایستاد و در ۱۶ مسابقه در لیگ و ۴ مسابقه در حذفی آمار خوب ۸ کلین شیت در تیم هوادار را برجای گذاشته بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد