Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ششمین فستیوال ملى فوتبال پایه پسران کشور با حضور مهدى تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گشایش یافت.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، ششمین فستیوال ملى فوتبال پایه پسران زیر 12 سال کشور صبح امروز (دوشنبه - 19 شهریور ماه) با حضور مهدى تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، غفرانى مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و جمعى از پیشکسوتان فوتبال در مجموعه فرهنگى ورزشى ایثار واقع در کردان کرج افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فستیوال با حضور 503 بازیکن از 31 استان کشور طى دو روز برگزار خواهد شد. گفتنى است محسن خلیلى، ابراهیم صادقى، مهدى امیرآبادى و نیما نکیسا بازیکنان پیشین تیم ملى فوتبال ایران هم در این مراسم حضور یافتند.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!

دولت اسپانیا با هدف بازگرداندن آرامش به فدراسیون فوتبال این کشور که ماه‌ها در تلاطم بوده است، سرمربی اسبق لاروخا را به سمت ریاست کمیته نظارت بر فدراسیون فوتبال اسپانیا منصوب کرد.

به گزارش مشرق، پیلار آلگریا، سخنگوی دولت اسپانیا اعلام کرد که ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی اسبق تیم ملی این کشور به عنوان رییس کمیته تازه‌تاسیس بر نظارت فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا منصوب شده است.

اسپانیا که یکی از میزبانان مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ است، هفته گذشته از تشکیل یک کمیته ویژه به منظور نظارت بر فدراسیون فوتبال این کشور تا زمان برگزاری انتخابات جدید خبر داد. فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) اعلام کرده‌اند که به دقت و با نگرانی وافر شرایط را رصد خواهند کرد.

این اقدام پس از ماه‌ها آشوب و تلاطم در فدراسیون فوتبال اسپانیا صورت گرفت؛ نهادی که با چند رسوایی از جمله پرونده فساد مالی و همچنین برکناری لوئیس روبیالس، رییس سابق این فدراسیون به دلیل تعرض آشکار به جِنی هرموسو، بازیکن تیم ملی زنان این کشور روی سکوی اهدای مدال قهرمانی جام جهانی به این تیم، دست و پنجه نرم می‌کند.

دل‌بوسکه در سال ۲۰۱۰ لاروخا را به عنوان قهرمانی جام جهانی رساند و پیش‌تر نیز آن تیم پرستاره را به قهرمانی یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ رسانده بود. او پیش از موفقیت در سطح بین‌المللی، در مدت چهار سال حضور روی نیمکت رئال مادرید(از سال ۱۹۹۹) ۲ بار در لیگ قهرمانان و ۲ بار در لالیگا تاجگذاری کرد. هدایت باشگاه بشیکتاش ترکیه نیز در کارنامه حرفه‌ای دل‌بوسکه به چشم می‌خورد. مرد اسپانیایی در کسوت بازیکن نیز بیش از ۴۰۰ بازی برای رئال انجام داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد