Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:36:50 GMT

نیکوکاران یزدی ۱۲ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۰۷۶۶

نیکوکاران یزدی ۱۲ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

محسن علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشارکت بسیار خوب خیران استان یزد در طرح‌های مشارکتی کمیته امداد اظهار داشت: خیران در قالب این طرح‌ها طی پنج ماه نخست سال جاری، ۱۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی عنوان کرد: این کمک‌ها در قالب طرح‌های مشارکتی از جمله کمک‌های مبتنی بر نیاز محرومان، صدقات، اکرام ایتام و محسنین، زکات و کفاره به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده همچنین یادآور شد: در حال حاضر حدود ۲۰ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۶ هزار نفر از خدمات مختلف حمایتی کمیته امداد در استان یزد استفاده می‌کنند که بیش از ۱۴ هزار خانوار تحت حمایت با جمعیت ۲۳ هزار نفر مشمول دریافت کمک هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه کمک‌های اهدایی در همان محل جمع ‌آوری‌ شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می‌شود، بیان کرد: ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان از کمک‌های اهدایی در پنج ‌ماهه نخست امسال غیر نقدی و ۷ میلیارد و ۳۳۸ میلیون تومان نقدی بوده است.

علیزاده با بیان اینکه ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از کمک‌های اهدایی مبتنی بر نیاز محرومان بوده است، افزود: کمک‌های اهدایی مبتنی بر نیاز به محرومان برای تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت، درمان، خرید و ساخت مسکن، اشتغال، معیشت، امور فرهنگی مددجویان و آزادی زندانیان آبرومند جرائم غیر عمد هزینه شده است.

وی ادامه داد: ۳ میلیارد تومان از کمک‌های اهدایی طی پنج‌ماهه نخست سال جاری در قالب صدقه، سه میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومان طرح اکرام ایتام و محسنین و ۲ میلیارد و ۶۶ میلیون تومان زکات و کفاره بوده است.

کد خبر 4399044

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن علیزاده یزد مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان ماه محرم مشهد هفته دولت شیراز شهرکرد احتکار یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام محمد رضا بخشی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود گفت: هر بسته به ارزش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شامل اقلامی از جمله برنج، روغن ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • اهدایی بایرن به بنیاد بکن‌باوئر: چک نیم میلیون یورویی!
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • تسلیحات اهدایی ناتو به اوکراین، سر از نمایشگاه مسکو درآورد+ عکس
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم