Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه علمیه محمدیه اهل سنت راز و جرگلان گفت: محبت به اهل بیت پیامبر(ص) و امام حسین(ع) در قلوب اهل‌سنت جایگاه ویژه‌ای دارد. ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ استانها خراسان شمالی نظرات

حاج اراز آخوند محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد٬ با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و شهادت حضرت امام حسین (ع) اظهارداشت: قیام امام حسین(ع) و یاران باوفایش نکته اوج اسلام است و این قیام و شهادت سبب شد که مسلمانان وحدت داشته باشند و همیشه در مقابل جباران، مستکبرین و ظالمین بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوند محمدی تصریح کرد: در بسیاری از کتب اهل‌سنت از قیام بزرگ عاشورا و اهداف این قیام و فلسفه شهادت امام حسین(ع) و مظلومیت نوه پیامبر یاد شده است.

این عالم اهل‌تسنن تصریح کرد: اهل سنت همیشه به اهل بیت پیامبر(ص) محبت داشته و دارند و در حوزه‌های علمیه اهل سنت ما کتابی به عنوان شهید کربلا داریم که این نشانگر ارادات قلبی اهل سنت به امام حسین(ع) است.

وی بیان داشت: امام حسین(ع) با قیام خودش درس آزادگی، حریت، و ایستادن در مقابل ظلم و جور و ستم را به مسلمانان جهان داد. راه و روش بزرگان دین اسلام و ادامه دادن راه آنان سبب سعادت دنیا و آخرت مسلمانان خواهد شد و الگو قراردادن امام حسین (ع) می تواند مارا به سعادت حقیقی برساند.

مدیر حوزه علمیه محمدیه اشرفدره همچنین با تأکید بر وحدت مسلمین جهان،خاطرنشان کرد: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین با تقویت وحدت و حفظ آن سبب سربلندی و پیروزی امت اسلامی و مسلمانان و مایوس‌شدن دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/ ز

R7719/P41362/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، دومین جشن بزرگ «دختر ایران» به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار خواهد شد.

این مراسم با اجرای مژده لواسانی و با مدیحه سرایی سجاد محمدی ، محمد اسدالهی برگزار خواهد شد.

اجرای حرکات نمایشی دختران نینجا و تقدیر از آنان، تقدیر از دختران هاکی ایران و اجرای مسابقات مختلف و آتش بازی از جمله برنامه های این جشن خواهد بود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229885 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • پناهیان: هیچ ابزاری جز حجاب نشان‌دهنده جاری بودن محبت در جامعه نیست
  • رسانه‌ها بر ترویج حدیث اهل بیت(ع) سرمایه‌گذاری بیشتری کنند
  • جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • نهضت علمی امروز میراث پرافتخار مکتب امام صادق(ع) است