Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوهای آماده‌سازی تیم‌های آزاد و فرنگی اعزامی به مسابقات امیدهای جهان تعطیل شد و این‌ تیم‌ها با اردوهای کمتری روانه رومانی خواهند شد. ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالیکه پیش از این برای آزادکاران 7 اردو و برای فرنگی‌کاران نیز 6 اردوی آماده‌سازی در راه حضور در مسابقات امیدهای جهان تعریف شده بود، شاگردان علیرضا رضایی در تیم آزاد و جمشید خیرآبادی در تیم فرنگی دو مرحله از تمرینات‌شان را به ترتیب در تهران و سنندج پشت سر گذاشتند و درشرایطی که به نظر می‌رسید دور جدید تمرینات از چند روز گذشته در خانه کشتی آغاز شود، این مرحله از اردو لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دلایل اصلی لغو این اردو، شلوغی بیش از حد خانه کشتی به دلیل برپایی اردوهای تیم‌های بزرگسالان، امید و جوانان بود و این تصمیم اتخاذ شد تا بعد از اعزام تیم‌های آزاد و فرنگی به جهانی اسلوواکی، خانه کشتی بتواند همزمان میزبان تمرینات تیم‌های بزرگسالان و امیدها باشد.

قطعا با توجه به لغو اعزام تیم امید به جام سرکیسیان ارمنستان، مشکلات مالی هم نمی‌تواند در عدم تشکیل اردوی امیدها بی‌تاثیر باشد.

این تیم‌ها بعد از مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در بوداپست، آبان‌ماه باید در رقابت‌های امیدهای جهان در رومانی حضور پیدا کنند.

البته به گفته کادرفنی دو تیم آزاد و فرنگی امید، برنامه تمرینی به اردونشینان داده شده تا در شهرهای خود تمرینات‌شان را پیگیری کنند. در شرایط جدید، احتمالا مرحله بعدی تمرینات امیدها از اول مهر ماه در خانه کشتی استارت خواهد خورد.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، احسان امینی و رضا افضلی دو مربی کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان دعوت شدند.
هشتمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد پنجم تا  هفدهم  اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی کشتی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد