Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از  اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با دریافت گزارش مردمی در مورد اختفای لوازم یدکی در یک انبار، گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان سمنان با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی از این انبار مشخص شد که لوازم یدکی خودرو شامل صفحه کلاج، میل لنگ و سوپاپ به ارزش ۵۰ میلیارد تومان در این انبار نگهداری می شود.

رایگانی تصریح کرد: محموله مذکور موقتا توقیف و پرونده برای بررسی بیشتر در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت و مالک محموله به شعبه رسیدگی کننده احضار شد.
سخنگوی تعزیرات حکومتی تاکید کرد: متهم پس از حضور در شعبه ضمن اظهار اینکه فردی دو تابیعیتی است؛ اسناد گمرکی مربوط به سال های ۸۶ و ۸۹ تا ۹۳ را ارائه کرد که این مدارک قانونی و مورد قبول نبود. 

رایگانی گفت: با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی و ثبت نشده محموله مذکور در سیستم جامع سامانه انبارها، تخلف محرز اعلام و قرار بازداشت این متهم صادر و وی روانه زندان شد.

وی در مورد سرنوشت این محموله نیز اظهار داشت: این محموله فعلا توقیف شده، ظن به قاچاق و اختفا و گرانفروشی در این پرونده مطرح است و پس از اثبات قطعی تخلف برابر قانون در مورد این کالاها تصمیم گیری می شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران ملکی گفت: پرونده قاچاق ۳۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر به ارزش هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اسفراین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

به گفته ملکی، با گزارش پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله شکر از یک انبار در شهرستان اسفراین، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085303

دیگر خبرها

  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت