Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > کشتی و رزمی - همشهری آنلاین:
دومین دوره مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته یونیون کانامورا در سالن ۲۲ بهمن شهرستان شیراز برگزار شد و تیم سمنان با ۱۱ مدال طلا بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، اين رقابت‌ها 16 شهریور برگزار شد و تیم سمنان با 11 طلا مقام اول را به دست آورد، تيم خوزستان با 10 طلا دوم شد و تيم‌هاي یاسوج و فارس هر کدام با 3 طلا عنوان مشترك سومي را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براي تيم سمنان بردیا عقیلی در وزن ۳۰-كيلوگرم نونهالان، شایان اشراقی در وزن ۳۰-كيلوگرم خردسالان، علیرضا میراج در وزن ۵۰- كيلوگرم نوجوانان، محمدجواد میراج در وزن‌های ۴۰+ و ۴۵- كيلوگرم نوجوانان، محمدمهدی مداح در وزن‌های ۳۵- و ۴۰-كيلوگرم نونهالان، ابوالفضل عجم شاهکوهی در وزن ۳۰-كيلوگرم نونهالان، هادی گل آذری در وزن ۴۰-كيلوگرم نونهالان و سجاد زارع در وزن ۷۰- كيلوگرم جوانان مدال هاي طلا را كسب كردند.

براي تيم خوزستان یوسف قاسمی در وزن 80+كيلوگرم بزرگسالان، محمد عباسی در وزن 80-كيلوگرم بزرگسالان، عباس برهی در وزن 40-كيلوگرم نونهالان، حمیدرضا دهدار در وزن 60-كيلوگرم نوجوانان، امین آلبوغبیش در وزن‌هاي 60- و 70-كيلوگرم، طارق مقدمیان در وزن 30-كيلوگرم نونهالان، محمد نبی‌زاده در وزن 20-كيلوگرم خردسالان و سید محمد نژاد کاظم‌فر در وزن 25-كيلوگرم نونهالان مدال طلا گرفتند.

سهیل داداری، غلامرضا پزشکی وعلیرضا رضایی طلايي‌هاي تيم فارس بودند و صادق محمدپور در وزن آزاد، محمد موسویان در وزن ۹۰ كيلوگرم و عباس سیاوش نسب در وزن ۸۰ كيلوگرم مدال‌هاي طلاي تيم ياسوج را كسب كردند.

در بخش بانوان هم كه در سالن دانش شیراز برگزارشد، تیم‌هاي خوزستان، فارس و اصفهان به ترتيب اول تا سوم شدند.

 

در همین زمینه: قهرمانی تیم کاشان اصفهان در مسابقات کشوری سبک شیتوریو‌ کن شی کان

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای فینال تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان امروز با حضور دو نماینده از کشورمان پیگیری شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف‌ از ازبکستان و الیاس ماگمادوف‌ از روسیه را شکست داده بود در دیدار فینال به مصاف ساتی‌بالدو از قرقیزستان رفت و با قبول شکست به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی که پیش از این در برابر روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ و توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسیده بود در دیدار پایانی مقابل رمضان‌ دادایف‌ از روسیه شکست خورد و به مدال نقره رضایت داد.

پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود.

با این حساب تیم ۱۱ نفره ایران در این رقابتها با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، محمد نورانی، کسری طهماسبی، میثم قشلاقی، سالار رادمرد، علی فتحی و روزبه صفری؛ بوکسورهای اعزامی ایران به این تورنمنت بودند.

فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی به‌همراه فونتس و مهدی طلوتی نیز اعضای کادر فنی تیم ملی بودند.

کد خبر 6085676

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان