Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@17:20:45 GMT

معرفی قابلیت جدید توییتر برای کاربران آیفون

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۱۳۲۵

معرفی قابلیت جدید توییتر برای کاربران آیفون

شبکه اجتماعی توییتر قابلیت جدید پخش زنده صوتی را به پلت‌فرم iOS خود افزوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت the verge، توییتر با همکاری اپلیکیشن پریسکوپ از این پس با افزودن قابلیتی جدید به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا بتوانند درصورت عدم تمایل به پخش زنده ویدیویی، از پخش زنده صوتی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژگی به کاربران توییتر اجازه می‌دهد تا بدون حضور فیزیکی و برقراری ارتباط تصویری و ویدیویی به‌صورت صوتی نیز با مخاطبان خود در ارتباط باشند.

البته اکنون تنها کاربران آیفون با سیستم عامل iOS می‌توانند از این قابلیت جدید بهره‌مند شوند و هنوز خبری درباره پشتیبانی از سیستم عامل اندروید در فضای مجازی منتشر نشده است که به نظر می‌رسد به زودی کاربران گوشی‌های اندرویدی نیز قادر خواهند بود از این ویژگی جدید که پیش‌بینی می‌شود مورد استقبال فراوانی قرار بگیرد، استفاده کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: توئیتر آیفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. این بازی دو هفته پیش تا دقیقه ۷۱ با تساوی ۱-۱ در جریان بود اما پس از اینکه ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد، تقابل دو تیم نیمه تمام ماند. سردار آزمون در ۲۰ دقیقه پایانی این دیدار که از سر گرفته شد، در ترکیب اصلی تیم ده روسی به میدان رفت. توییتر باشگاه رم بعد از این برد ارزشمند، با تصویری از سردار آزمون به این پیروزی واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • روایتی از حذف قند و عوارضش، جزو پربازدیدترین‌های توییتر شد/ عکس
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون