Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-19@06:40:45 GMT

تجلیل از جوانان موسیقی

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۲۱۱۶

‍‍‍‍‍‍

از برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در تالار وحدت تهران قدردانی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از 221 نفر برگزیده بخش موسیقی دستگاهی تجلیل شد.    دانلود    

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: موسیقی ملی جوان تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره ملی داستانک فلسطین در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛جشنواره حمایت از کودکان فلسطینی،داستانک پنج خطی، امروز با تجلیل از نفرات برتر در خرم‌آباد به کار خود پایان داد.
 در این جشنواره ۵۵۰  اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از دو مرحله ی ارزیابی داوران ۵۰ اثر به مرحله دوم داوری راه یافتندو از این تعداد نیز ۱۳ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان دراین مراسم با تأکید بر ضرورت استفاده از ابزارهای فرهنگی در هم‌صدایی با مردم فلسطین گفت:استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری برای همبستگی و اتحاد با مردم فلسطین بسیار اثرگذار و ضروری است.
اعظم روانشاد افزود:باید با تولید آثار مجازی، کلیپ، انیمیشن، نقاشی و شعر، داستان، داستانک، بیانگر مطالبات مردمی باشیم که سالیان سال در مقابل ظلم ایستادگی می‌کنند
فریدون کریمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان هم زبان هنر را زیباترین و گویاترین ابزار برای بیان مظلومیت مردم غزه دانست.
در ادامه این مراسم همچنین از هنرمندان مقاومت استان تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان
  • فراخوان هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد
  • فراخوان هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان منتشر شد
  • فراخوان هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد/اضافه‌شدن چند بخش
  • فعالان راهیان نور در هرمزگان تجلیل شدند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره فیلم ۱۰۵ ثانیه در بندرعباس
  • آیین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد مازندران برگزار شد
  • ورزشکاران جوانمرد مازندران تجلیل شدند
  • اختتامیه جشنواره ملی داستانک فلسطین در لرستان
  • دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به ایستگاه پایانی رسید