Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از چهارشنبه هفته جاری در منطقه سیستان شاهد توفان و گرد و خاک در پی شدت یافتن بادهای 120روزه خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: براساس نقشه های آینده نگری و پیش یابی هواشناسی، از روز چهارشنبه تا شنبه (21 تا 24 شهریور) در شهرستان های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز وزش باد های120روزه تشدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: روزهای پنج شنبه و جمعه وزش باد شدیدتر خواهد بود و سرعت باد به بیش از 90 کیلومتر برساعت می رسد و در برخی نقاط این نواحی سبب توفان گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.
وی اظهار کرد: پنج شنبه و جمعه در جاده های مواصلاتی زابل- نهبندان، زاهدان- نهبندان، زاهدان- زابل و ایرانشهر- بم باد و گرد و خاک سبب کاهش شدید دید می شود.
ملاشاهی تصریح کرد: گرد وغبارگسترده در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی و جنوبی استان کاهش کیفیت هوا و کاهش دید را به همراه خواهد داشت و باد و گرد و خاک نیز با شدت کمتر رخ خواهد داد.
وی تاکید کرد: دمای هوا از پنج شنبه در شمال و از جمعه در نواحی مرکزی استان حدود 5 تا 8 درجه کاهش می یابد.
وی خاطر نشان کرد: اطلاعیه جوی در این زمینه و برای آگاهی مسئولان دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران استان، ارسال شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف