Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:07:59 GMT

برپایی اردوی جهادی ورزشکاران مازندران+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۲۸۸۸

برپایی اردوی جهادی ورزشکاران مازندران+ تصاویر

قهرمانان مازندرانی در اردوی جهادی بسیج ورزشکاران استان مازندران حضور یافتند. ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، با حضور تنی چند از قهرمانان و پهلوانان آسیایی و جهانی دیار مازندران، اردوی جهادی سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا در روستای سقندیکلا از بخش کلیجانرستاق شهرستان ساری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردوی جهادی یک روزه که با حضور سید جواد حسینیان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران برگزار شد، قهرمانان و پهلوانان آسیایی ، جهانی و المپیک مازندرانی حضور داشتند.

عرفان اهنگریان قهرمان ووشو جهان و آسیا، مجید لشگری قهرمان والیبال پاراالمپیک، مسعود حسن زاده قهرمان جودو آسیا، هادی خناری نژاد قهرمان ژیمناستیک جهان، معین نبی بخش قهرمان کبدی بازی‌های آسیایی جاکارتا در این اردو حضور داشتند.

این ورزشکاران در ساخت سرپناهی برای افراد نیازمند در این روستا دست به همت زدند.

انتهای پیام/ع

R41358/P1494/S6,74/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

همزمان با گرامیداشت هفته فرهنگ و منش پهلوانی و سالروز تشکیل بسیج ورزشکاران، با حضور عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان، سرهنگ غفارپور مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و جمعی از روسای هیات‌ها و قهرمانان و مربیان آئین گشایش دفتر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ساری برگزار شد.

دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار مرکز استان ،گفت: بسیج از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اهمیت به جوانان و ارتباط با جوانان به خصوص ورزشکاران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که با ورود بسیج به هیات‌ها به زودی شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

او  افزود: جامعه ورزش و جوانان شهرستان ساری نیز همپای سایر آحاد جامعه با پیوستن به خیل عظیم بسیجیان تلاش دارند تا با نهادینه کردن فرهنگ بسیج، منش پهلوانی را با فرهنگ ناب بسیج همراه سازند تا بتوانند با تکیه بر این مهم افتخارات متعددی برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت در این مراسم با اشاره به نقش بسیج ورزشکاران در ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی در میادین ورزشی گفت: از خود گذشتگی، ایثار و دستگیری از افراد ناتوان، همان روحیه پهلوانی است که این روحیه در بسیج ورزشکاران دیده می‌شود.

سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران نیز در این آئین با اشاره به الگو بودن ورزشکاران و قهرمانان برای جوانان، گفت: سهم ورزشکاران در فرهنگ جامعه بسیار بالاست و ورزشکاران با منش خود می‌توانند جوانان را تحت تأثیر قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست