Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@03:52:58 GMT

فرماندار و بخشدار نمونه استان تهران معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۳۲۶۳

فرماندار و بخشدار نمونه استان تهران معرفی شدند

بیستمین جشنواره «شهید رجایی» با شعار «شفافیت و حکمرانی خوب در سایه توسعه مشارکت مردم، ارتقاء سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک» از دستگاه های برتر استان تقدیر شد.

به گزارش مشرق، بیستمین جشنواره «شهید رجایی»  با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تهران، فرمانداران، بخشداران و سیاست‌گذاران استان در محل سالن همایش های استانداری تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های بی دریغ «عیسی فرهادی» معاون استاندار و فرماندار تهران  به عنوان فرماندار نمونه و «لطف الله پرندین» به عنوان بخشدار نمونه تجلیل شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام استان تهران فرماندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید جلال ملکی روز شنبه گفت: ساعت ۰۱:۳۰ بامداد حادثه گرفتار شدن چندین دستگاه خودرو در داخل گل و لای ناشی از ورود حجم زیادی از آب در انتهای بزرگراه خرازی، ابتدای خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که صورت گرفته بود، به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی نورافشان به محل حادثه اعزام شدند.



وی با بیان اینکه عوامل شهرداری منطقه نیز با یک دستگاه لودر در محل حادثه حضور داشتند، افزود: در محل حادثه مشاهده شده بر ورودی خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که اتفاق افتاده بود باعث ریزش گل و لای و سنگ از کوه‌ها و تپه‌های اطراف به معبر شده و سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزدا، یک دستگاه ام وی ام و یک دستگاه سمند در این محدوده گرفتار شده بودند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: قبل از اینکه اتفاق ناگواری بیافتد سرنشینان خودرو‌ها از خودرو پیاده شده بودند، اما حجم زیاد آب باعث شده بود خودرو‌ها به حالت نیمه واژگون درآیند.

وی تاکید کرد: با کمک لودر شهرداری خودرو‌ها به حالت اولیه برگشتند و از محیط خارج شدند و خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه وارد نشده بود.

به گفته وی، با حضور عوامل شهرداری و آتش نشانان معبر بازگشایی شد و سنگ‌ها از خیابان جابجا شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی