Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@03:43:00 GMT

«مینو» اسم جدید سریال «آشوب»

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۳۲۸۵

تازه ترین محصول سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج با محوریت مقاومت مردم خرمشهر در آستانه پخش از رسانه ملی با نام «مینو» روی آنتن می رود.

سریال ۲۷ قسمتی «مینو» در بوستان ولایت، آبادان، خرمشهر، شهرک سینمایی دفاع مقدس و شهرک سینمایی غزالی تصویربرداری شده و با پایان یافتن مراحل فنی آماده نمایش از رسانه ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مینو» به کارگردانی امیر پوروزیری روایتی از مقاومت مردم خرمشهر در زمان آغاز جنگ تحمیلی است که داستان آن در ماه‌های منتهی به اشغال این شهر می گذرد. قصه عاشقانه ای بین یک جاسوس عراقی و یک پرستار که فضای ملتهب جنگ آن را دستخوش فراز و فرودهای بسیار می کند.

عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از کارگردان: امیر پوروزیری، تهیه کننده: مهدی همایونفر، نویسندگان: علی دلگشایی و احسان فکا، بازیگران: عباس غزالی، سیاوش طهمورث، محمود پاک نیت، پروانه معصومی، سلمان فرخنده، مالک سراج، شیوا ابراهیمی، مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: روح الله جعفر بیگلو، مدیر تولید: مجید معدنی، جانشین تولید و مدیر تدارکات: سید مقصود میرهاشمی، طراح صحنه: حمید شهیری، طراح لباس: مژگان عیوضی، عکاس: پدرام نامدار، روابط عمومی: مهرداد معظمی، محصول تازه مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رسانه ملی دفاع مقدس رسانه جنگ تحمیلی پرستار جنگ آشوب سریال ایرانی سازمان هنری اوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جشنواره مادرید به بازیگر ««بَدَوی» رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین ثمری بازیگر فیلم کوتاه «بَدَوی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا فرزاد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره فیلم مستقل مادرید دریافت کرد.

در متن این جایزه ذکر شده است:
«طمع، خودخواهی، حسادت، انتقام و میل به قدرت در یک اثر مدرن و غافلگیرکننده بر روی پشت‌بام‌های تهران، گویی فضایی محصور با سیم خاردار را ارائه می‌کند تا این تنش‌ها سرریز شود.
احساسات و دوئل اجتناب‌ناپذیر حماسه ابدی بین تمدن و بربریت در آن ظاهر می‌شود و این جامعه کوچک همسایه‌گونه را به این فکر وا می‌دارد که آیا تهران می‌تواند زیست‌پذیر و آرام باشد یا خیر؟
در این فیلم حسین ثمری نقشی نمادین و فراموش‌نشدنی را با نگرشی جسورانه و عصیان گرایانه ایفا می‌کند.»

در خلاصه داستان این فیلم که روایتی پست مدرن و کمدی از زندگی و فرهنگ آپارتمان نشینی در ایران است، آمده: «بَدَوی» برشی از زندگی سه همسایه مجرد است که در یک آپارتمان مستاجر هستند. زندگی آنها و قوانین آپارتمانشان با آمدن همسایه چهارم که خود، صاحبخانه و همچنین متاهل است، تغییر می‌کند.

حسین ثمری، علی زرمهری و حمیدرضا داستار بازیگران این فیلم هستند.

عوامل «بَدَوی» عبارتند از: تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: علیرضا فرزاد، مدیر فیلمبرداری: بنیامین بنائی‌نژاد، تدوین: محمدمهدی فروغی، مدیر تولید: عرشیا رهایی، طراح صحنه: آیدا اعتصامی‌راد، مدیر صدابرداری و صداگذار: مجید نجاتی، آهنگساز: کیارش شاهانی، منشی صحنه: زهرا شفیعی، گروه کارگردانی: محمدمهدی فروغی و الهه اسماعیلیان، گروه فیلمبرداری: متین مؤدب، علی عطار، اپراتور دوربین: آرش غلامی، گروه صدابرداری: داوود قلیپور، رسا محمدی، مبین آذرمیدخت، گروه تولید: زهرا پناهنده، ثنا مشکین مهر، اصلاح رنگ و نور: بنیامین بنایی‌نژاد، عکاس: امیر کرونی، مشاور فیلمنامه: علی زرمهری، گرافیست و طراح پوستر: آیدا اعتصامی راد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885664

دیگر خبرها

  • جایزه جشنواره مادرید به بازیگر ««بَدَوی» رسید
  • یک سریال کمدی از اولین روز نوروز پخش می‌شود
  • «جنگل آسفالت» از سوم فروردین ماه در نمایش خانگی
  • جوی پایدار در آبادان و خرمشهر
  • سریال «اکازیون» نوروزی شد
  • زمان و ساعت پخش سریال طنز «اکازیون» مشخص شد
  • پخش «اکازیون» به اولین روز نوروز رسید
  • پخش «اکازیون»به اولین روز نوروز رسید/ لیست بازیگران تکمیل شد
  • یک عاشقانه جدید از پارسا پیروزفر در ایام نوروز | زمان پخش مشخص شد
  • آسمانی ابری در آبادان و خرمشهر