Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد البرز گفت: خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز از ۴۴ تن میوه اهدایی حجره‌ داران بازار مرکزی میوه و تره‌ بار کرج به ارزش ۱۱۰میلیون تومان بهره‌ مند شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر کل کمیته امداد استان البرز روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز از ۴۴ تن میوه اهدایی حجره‌ داران بازار مرکزی میوه و تره‌ بار کرج به ارزش ۱۱۰میلیون تومان بهره‌ مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
محمد محمدی فرد افزود: حدود ۱۸۰ حجره‌ دار میدان میوه و تره‌ بار کرج در قالب طرح " زکات مستحبّی" هر هفته در روزهای پنجشنبه با هدف برکت در کسب و کار بخشی از میوه و تره‌ بار خود را به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اهداء می‌ کنند.
 
مدیر کل کمیته امداد استان البرز در خاتمه اظهار داشت: کمیته امداد آمادگی دارد در صورت اعلام آمادگی سایر میادین میوه و تره بار و صنوف مختلف استان البرز کالای اهدایی نیکوکاران را با نظارت خیّران بین مددجویان توزیع کند.

        انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس مراسم واگذاری مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد در روستای اسلام آباد شهرستان رودان به نمایندگی از هزار و ۳۹ واحد در استان انجام شد.

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: برای ساخت این واحد‌ها با زیر بنای ۵۰ متر مربع بیش از ۳۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

وی افزود: این واحد‌های مسکونی در قالب تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی و با همراهی سپاه پاسداران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیران نیک‌اندیش احداث و به مددجویان کمیته امداد واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • واگذاری ۳هزارو ۳۵۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان