Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان از کلنگ زنی و احداث 60 خانه محروم در شهرستان دهگلان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، با حضور نماینده دو شهرستان قروه و دهگلان و مسئولان شهرستان دهگلان کلنگ زنی یک واحد مسکونی خانه محروم در روستای حسینی  بخش مرکزی شهرستان دهگلان به صورت نمادین به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


 در مراسم کلنک زنی این خانه محروم محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان اظهارداشت: نقش سپاه و بسیج سازندگی در عمران و آبادانی روستاها و مناطق جنگ زده شهری بعد از ۸ سال جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست و رسالت سپاه و بسج سازندگی حضور موثر درمحرومیت زدایی و زدودن فقراز چهره محرومان جامعه است.

 


امانی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه دغدغه رهبری نظام، و بسیج رفع موانع و مشکلات مردم است افزود: بسیج سازندگی همیشه در مسیر عزت و پیشرفت نظام گام برداشته و لحظه ای دراین راستا کوتاهی ننموده است.

 


 امانی افزود: محرومان ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی اند و تلاش در راستای زدودن فقر از چهره این افراد هدف اصلی تشکیل بسیج سازندگی است.

 


وی گفت: تعداد 60  واحد مسکونی خانه محروم با زیر بنای 50 متر مربع به شهرستان اختصاص یافته که با مشارکت کمیته امداد امام (ره) و بسیج سازندگی سپاه دهگلان برای خانوارهای محروم احداث خواهند شد.

 


 وی در ادامه گفت: این واحد مسکونی به صورت نمادین و با حضور مسئولان کلنگ زنی می شود و برای ساخت هر واحد 30 میلیون تومان توسط کمیته امداد امام (ره) و 5 میلیون تومان هم توسط بسیج سازندگی سپاه هزینه ساخت می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد