Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، پرچم گنبد بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم علیه‌السّلام، روز دوشنبه 19 شهریورماه از ساعت 18:45 در صحن اصلی آستان مقدس، طی مراسمی معنوی باحضور جمعی از مردم خداجوی و خادمان آستان مقدس و با اجرای برنامه مرثیه‌سرائی و عزاداری تعویض خواهد شد.  

 
در این مراسم که با جمع‌خوانی جمعی از خدام آستان مقدس همراه خواهد بود، پرچم حرم مطهر حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام به نشانه آغاز ماه محرم و تا پایان ماه صفر بر فراز بارگاه منور حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام برافراشته خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم به‌ صورت مستقیم از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه‌السّلام به نشانی www.abdulazim.com پخش می‌شود.
برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم(ع)
مراسم سوگواری ایّام ماه محرم‌الحرام، ماه عزای خاندان رسالت و ماه شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین و یاران باوفایش از روز سه‌شنبه 20 شهریورماه تا 1 مهر‌ماه بمدت 13 روز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.
در این مراسم که از روز نخست تا روز 13 ماه محرم‌الحرام از ساعت 17:45 در مسجد جامع حرم مطهر حضرت عبدالعظیم علیه‌السّلام برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام سیدحمید میرباقری به سخنرانی، آقای مهدی قربانعلی به قرائت زیارت عاشورا و همچنین مداح اهلبیت عصمت و طهارت(ع) آقای مجتبی باقری به مرثیه سرایی خواهند پرداخت.
 

 
بر اساس این گزارش، مراسم قرائت زیارت وارث و ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش علیهم‌السلام به مدت 13 شب از شب اول محرم بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برقرار است.
شایان ذکر است، در تمامی ایام ماه محرم مراسم مرثیه‌سرایی به مناسبت شهادت حضرت سیدالشهدا و یاران باوفایش علیهم السلام بعد از نماز ظهر و عصر در مصلای بزرگ ری، برگزار می‌شود.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام لنگرود با بیان اینکه این امام همام معارف شیعی را زنده کرد گفت: امام جعفر صادق علیه السلام در زمان خود با انحرافات فکری و بدعت‌گذاری‌ها مقابله کردند و میراث دار علم و دانش در جهان اسلام شدند.
آیت الله رضا رمضانی در خصوص اعتراضات اخیر نیز افزود:اعتراضات امروز در آمریکا با حضور گسترده دانشجویان و اساتید، نشان از بیداری وجدان بشری دارد و حمایت آنها از مردم مظلوم غزه، نمادی از اتحاد و همبستگی جهانی است.
وی گفت: وجدان بیدار بشری امروز در برابر جنایات غزه ساکت نخواهد کرد و همواره در جستجوی عدالت و صلح پایدار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی