Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران گفت: کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به دنبال یافتن بهترین ترکیب برای حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو هستند و به همین منظور در رقابت های جهانی 2018 و 2019 به دقت عملکرد کشتی گیران را رصد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان المپیک تصریح کرد:حساسیت موجود باعث خواهد شد مربیان تیم ملی و شواری فنی برای انتخاب ملی پوشان آزد و فرنگی در رقابت های جهانی وسواس بیشتری داشته باشند چرا که شاکله تیم ملی در بازی های المپیک از دل همین رقابت ها خواهد بود.

خادم تاکید کرد: به طور حتم المپیک میدانی نیست که بتوان کشتی گیرانش را در همان سال پیدا کرد بلکه مدعیان از سال های قبل از المپیک ارزیابی و شناسایی می شوند و نشان می دهند که قابلیت و شایستگی حضور در المپیک را دارند یا خیر.

رئیس فدراسیون کشتی درباره نامه جدید اتحادیه جهانی کشتی در خصوص محرومیت های در نظر گرفته شده اظهار داشت: فدراسیون کشتی به صورت مداوم مشکلات بین المللی کشتی ایران را تذکر داده اما باید عرض کنم متاسفانه پاسخی دریافت نکردیم و به همین دلیل برای ما که در این خصوص پرونده داریم،شرایط متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:خادم:استقبال چشم گیری از مسابقات عمومی کشتی خواهد شد/ جوایز نقدی برای ایجاد انگیزه است

انتهای پیام/

صحبت های رسول خادم بعد از مراسم تجلیل از کشتی گیران مدال آور در بازی های آسیایی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی

با حکم عباس اورسجی، صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کبدی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با حکم عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت 3 ماه سرپرست نایب رئیسی کبدی بانوان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟