Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@15:58:21 GMT

فضاسازی شهری رنگ و بوی محرم می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۳۶۴۰

فضاسازی شهری رنگ و بوی محرم می‌گیرد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از فضاسازی سطح شهر با المان های "اشک و محرم" و "پرچم های ویژه همزمان با آغاز ماه محرم" خبر داد.

حسن موذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: ۶۰۰ المان اشک مزین با جملات عربی و فارسی "ای کشته اشک ها" و "یا قتیل العبرات" در بزرگراه‌های حلقه سوم ترافیکی، زیرگذرهای داخل شهری، میدان امام حسین (ع) و عرشه پل‌های سطح شهر نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین المان‌های ویژه محرم در میدان امام حسین (ع) مقابل شهرداری مرکزی شهر اصفهان نصب خواهد شد، تمامی پل‌های مناطق مختلف شهر اصفهان همزمان با آغاز ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) با پرچم‌های سبز و مشکی مزین شدند.  

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی در دستور کار این سازمان، ادامه داد: ارتقاء کیفی فضاهای عمومی شهر، طراحی فضاهای پیاده، شناسایی نمادها و ساختمان‌های فاخر، تنوع بخشی درآمد سازمان، استفاده از المان‌های زیباسازی در اجرای پروژه‌های عمرانی و برخورداری پروژه‌های عمرانی از پیوست زیباسازی، تغییر مبلمان چهارباغ و الگوگیری از سبک‌های معماری قدیم از برنامه‌ها و سیاست‌های در دست اقدام سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان است.

وی با اشاره به طرح جامع زیباسازی شهر گفت: این طرح به عنوان تکمیل کننده طرح‌های جامع شهری و تفصیلی شهر اصفهان، زیباسازی شهر را متحول می‌کند و تبعات مثبتی را در پی خواهد داشت که شهروندان این تاثیرات را با چشم خود خواهند دید.

 موذنی ادامه داد: طرح جامع زیباسازی شهر اصفهان پس از تکمیل مطالعات، اجرایی خواهد شد و در نظر داریم با شناسایی مشاوران برجسته و ارایه شرح خدمات طرح به آنها از نظرات این قشر در بخش اجرای طرح استفاده کنیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زیباسازی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان شبهای محرم شهرداری اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: کارتن‌خواب‌ها و افراد زباله‌گرد در صورت علاقه می‌توانند توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران جذب شوند.

وی با بیان اینکه این افراد حداقل حقوق 11 و نیم میلیون تومان را دریافت و با مزایا تا 13 و نیم میلیون تومان افزایش خواهد یافت، افزود: همچنین این افراد بیمه هم خواهند شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، تصریح کرد: با تاکیدات شهردار تهران مبنی بر جذب نیروی کارگری از گرمخانه‌های شهر تهران در جهت حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی جذب این افراد آغاز شده است.

محمدی گفت: متقاضیان این شغل می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مراجعه یا با شماره 55530120 تماس بگیرند. همچنین تاکنون حدود 70  نفر توسط پیمانکاران خدمات شهری جذب شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان