Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از خانه ملت، شادمهر کاظم زاده با اشاره به نشست اخیر کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس برای بررسی مشکلات کامیون‌داران، گفت: این نشست با حضور نمایندگان تمام دستگاه ها از جمله سازمان تعزیرات، وزارت صمت، وزارت راه و شهرسازی، راهداری و نماینده صنف کامیونداران برگزار شد.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست و جلسات دیگر، تمام مسائل مرتبط با کامیون داران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از گله ها و مشکلات کامیونداران، توزیع نامناسب لاستیک بود که این مسئله موجب افزایش قیمت این محصول شد، از اینرو مقرر شد اقدامات مقتضی برای کاهش مشکلات کامیونداران در این حوزه صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: از طرف دیگر وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شد که در حوزه ثبت سفارش اقلام ضروری کامیونداران که حدود ۱۵ قلم است، اقدامات لازم را صورت دهد.

وی از برنامه وزارت صنعت برای تخصیص ارز دولتی برای تامین ۱۵ قلم ضروری کامیون داران خبر داد و افزود: سازمان تعزیرات و سازمان حمایت از مصرف کنندگان نیز متعهد شد که با اقدامات سودجویانه افراد در احتکار اجناس و اقلام مورد نیاز کامیونداران برخورد کند.

کاظم زاده ادامه داد: از طرف دیگر در ماه گذشته به طور هفتگی، حدود ۶۰ هزار حلقه لاستیک برای تعادل قیمت ها، در بازار عرضه شد. این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: یکی دیگر از مشکلات کامیونداران، تحویل سهمیه سوخت بر اساس پیمایش بود که مقرر شد که شرکت پخش و پالایش، نسبت به اصلاح سامانه مذکور اقدام کند.

رییس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، از ارسال گزارش این کمیسیون درباره وضعیت و اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات کامیون داران به صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: این گزارش، مجموعه ای از اقدامات، برنامه ها و مباحث مطروحه درباره مشکلات کامیونداران است که در هفته های آتی تقدیم هیات رییسه مجلس برای قرائت در صحن می شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

رسول چراغ سحر به مناسبت هفته کار و کارگر با اشاره به اینکه شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است گفت: کارگران بیشترین تعداد جامعه آماری این بیمه را تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری زیرپوشش این بیمه قرار گرفته اند افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی و حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی در زمان پرداخت بیمه از تعرفه های درمانی نیز استفاده می کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: افزایش مبلغ وام های ضروری از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال از جمله برنامه های حمایتی دولت به بازنشستگان و مسنمری بگیران تامین اجتماعی بوده که بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

چراغ سحر تاکید کرد: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور در استان به مناسبت هفته کار و کارگر خبر داد.

چراغ سحر عناون کرد:این المیپاد بامداد امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد به میزبانی کهگیلیویه و بویراحمد برگزار شده است.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار شد ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان و صعود به قله قلم واقع در شهرستان دناست.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  •  اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت