Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:44:32 GMT

حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گلزار شهدای گمنام ایلام

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۳۹۶۰

حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گلزار شهدای گمنام ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ورود به شهر ایلام بر سر مزار شهدای گمنام حاضر شد و با نثار فاتحه، یاد و خاطره این شهدا را گرامیداشت.

سید عباس صالحی،  که صبح امروز در ادامه سفرهای برنامه ای و کاری خود وارد ایلام شد و بعد از آن در گلزار شهدای این استان حضور یافت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مزار شهدا با نثار فاتحه به روح شهدای انقلاب و دفاع مقدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا، یاد و خاطره آن ها را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در مزار شهدای گمنام و در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشی خیابانی با محوریت ایثار و شهادت، از تولیدات نمایشی هنرمندان ایلام اجرا شد.

 حضور در گلزار شهدای گمنام، نشست با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام ، نشست با مدیران نهادهای هم خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی و عزیمت به شهرستان دره شهر از جمله برنامه های روز نخست سفر وزیر ارشاد به ایلام است.

دیدار با هنرمندان شهرستان های آبدانان، دره شهر، دهلران و بدره و تجلیل از دو تن از هنرمندان پیشکسوت دره شهر را از جمله برنامه های صالحی در دره شهر خواهد بود. 

برنامه روز دوم سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، حضور در نشست شورای فرهنگ عمومی،دیدار با هنرمندان شهرستان های ایلام، ایوان، سیروان، ملکشاهی، چرداول و مهران و تجلیل از یکی از هنرمندان پیشکسوت ایلام است.

آخرین برنامه حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایلام نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه  عنوان شده است.

کد خبر 4399269

منبع: مهر

کلیدواژه: ساماندهی گلزار شهدا عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان ماه محرم مشهد شیراز هفته دولت شهرکرد احتکار یاسوج بیرجند خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد/ این جشنواره دوسالانه است

به گزارش قدس آنلاین،؛ محمدمهدی اسماعیلی روز یکشنبه - دوم اردیبهشت - در نشست اعضای شورای معماری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: فردا روز بزرگداشت شیخ بهایی و روز معماری است و این جلسه را به استقبال این روز برگزار کردیم.

وی افزود: ما بیشتر طبقه‌بندی‌های تاریخی و تفاوت‌های اصلی را با معماری نشان می‌دهیم. دوره ایلخانی با سلجوقی و دوره‌های قبل و بعد آن متفاوت است. احیای میراث تمدنی و کهن و افق‌گشایی جدید برای تمدن نوین اسلامی را در تجدد «هنر معماری» باید پیدا می‌کردیم.

اسماعیلی اظهار داشت: امروز محور عمده سبک زندگی، معماری است. در زندگی، منازل و مدارس، شکل معماری و نوع ساخت و سازها برای ما فضای زیست جدیدی فراهم کرده که با فضای زیست مطلوب فاصله دارد. این به دلیل فاصله گرفتن هنر معماری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه ما دغدغه تمدنی و سبک زندگی داریم. سبک زندگی عفیفانه محل گفت و گو است. یکی از فضاهای زیست عفیفانه، از هنر معماری عبور می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سندملی معماری‌ و شهرسازی به شورای هنر ارجاع شده است و این سند آماده ارائه به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی است و جشنواره معماری فجر طبق سند پیش‌بینی شده در این سند اضافه می‌شود که از امسال برگزار می‌شود. 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی
  • اختصاص جایزه ۴ میلیاردی به طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد/ این جشنواره دوسالانه است
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد
  • تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی
  • برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی تشریح می‌شود
  • هنرمندان با پرداختن به موضوعات دینی - ملی آنها را ماندگار می‌کنند
  • یادداشت وزیر فرهنگ و ارشاد برای روز سعدی