Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-19@00:15:18 GMT

همه چیز درباره تور لحظه آخری

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۴۰۳۵

همه چیز درباره تور لحظه آخری

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام سایت لحظه آخر، برای اطلاع دادن به متقاضیان نمی‌توان تورها را در روزنامه و یا مجله چاپ کرد زیرا زمان چندانی برای این کار نیست و به همین دلیل به صورت پیامک و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی، این کار انجام می‌گیرد. تور لحظه آخری از نظر خدمات و امکانات هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قانون هیچ امکانی نباید به دلیل ارزان بودن تور، برای مشتری محدود شده باشد.

سایت لحظه آخر اعلام کرد: در این مجموعه می‌توانید از به‌روزترین و به‌صرفه‌ترین تور لحظه آخری مطلع شوید زیرا که سایت لحظه آخر، هر روزه تمام تورهای لحظه آخری را توسط کارشناسان تیم لحظه آخر به‌روزرسانی می‌کند و شما به راحتی می‌توانید با بهره بردن از این امکانات سفری بسیار خوش و با قیمتی مناسب را انتخاب کنید.

از آنجایی که شهر پاتایا نزدیک‌ترین تفرجگاه ساحلی به شهر بانکوک محسوب می‌شود، گردشگران این مسیر را برای تجربه بی‌نظیر یک آب‌تنی دلچسب انتخاب می‌کنند و با طی کردن فاصله ۱۶۵ کیلومتری از بانکوک به سمت جنوب شرقی این شهر در طی مدت زمان تقریبی دو ساعت و نیم به شهر پاتایا می‌رسند. این شهر مملو از تفریحات گوناگون بوده و همیشه بیدار است. اما نباید فراموش کرد که چیزی در حدود سی سال پیش، شهر پاتایا تنها یک ساحل معمولی و خالی، به دور از هرگونه امکانات تفریحی و هرگونه جنب و جوشی بوده است. اما پس از جنگی که میان چین و هند در گرفت، سربازانی که خستگی جنگ بر بدنشان مانده بود برای استراحت به این منطقه آمده، و خانه‌های ساحلی را اجاره کردند. سربازان به مرور زمان آوازه طبیعت بکر و سواحل آرامش بخش این بهشت کوچک را به گوش هم‌قطاران خود رساندند و دیری نپایید که این آوازه به گوش تمام جهانیان رسیده شد. پس از فراگیر شدن شهرت پاتایا و ساخت زیر ساخت‌های گردشگری در طی این سال‌ها، امروزه تور پاتایا تبدیل به مقصدی شده که برای تمامی اقشار جامعه، با هر سطح درآمدی مناسب و مقرون به‌صرفه است.

باتومی شهری بندری بر کرانه دریای سیاه و در کشور گرجستان است و در جنوب غربی گرجستان و در ساحل دریای سیاه واقع شده است و از طریق این بندر ارتباطات تجاری و مسافرتی خود را با قاره اروپا و دیگر قاره ها انجام می‌دهد. باتومی را می‌توان یکی از زیباترین و توریست پذیرترین بنادر و شهرهای قفقاز نامید. دولت گرجستان در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی‌های توریستی عالی شهر باتومی را با تمام زیبایی‌های این شهر به دنیا معرفی کرده است.خصوصا تور باتومی طرفداران زیادی را در بین مسافران ایرانی به دست آورده است. یکی از پرطرفداراترین جاذبه‌های تور باتومی ساحل دریا و بلوار اصلی شهر است.

از دیگر جاذبه‌های گردشگری باتومی که گردشگران را ترغیب می‌کند که تور باتومی را برای سفر خود انتخاب کنند، می‌توان به قلعه باستانی گونیو آپاپساروس،  Makhuntseti ، باغ گیاه شناسی، پارک دلفینها، آکواریوم باتومی، مسجد قدیمی، کلیساهای ارتودکس و ارمنی و کاتولیک، پارک آبی، پارک ۶ می و دریاچه نوریگلی Nurigeli اشاره کرد.

برای انتخاب سفر باتومی از نظر آب و هوایی باید بدانید که آب و هوای باتومی به شدت تحت تاثیر جریان‌های هوایی دریای سیاه است، در نتیجه بارش عمده باران در اکثر فصول سال امری عادی است. آب و هوا در باتومی جنب قاره‌ای است، این بارش عمده باتومی را به مرطوب‌ترین شهر گرجستان تبدیل کرده است. متوسط دمای هوا در باتومی ۱۴ درجه سانتیگراد (۵۷درجه فا) است. سردترین ماه سال در باتومی ژانویه با دمای متوسط ۷ درجه سانتیگراد و اوت گرم‌ترین ماه با دمای متوسط ۲۲ درجه سانتیگراد است. کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در باتومی به ترتیب۶ – و ۴۰ درجه سانتیگراد است. بارش متوسط سالانه باتومی ۲۷۱۸ میلی‌متر و مرطوب‌ترین ماه سال سپتامبر با بارش ۳۳۵ میلی‌متر است.

انتهای پیام

true برچسب ها : آژانس مسافرتي بانکوک گرجستان گردشگري true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان

مخالفان در گرجستان بار دیگر تظاهراتی علیه لایحه قانونی "ماموران خارجی" در نزدیکی ساختمان پارلمان در مرکز تفلیس به راه انداختند که در جریان آن نیروهای ویژه امنیتی ۱۱ تن از مخالفان را به دلیل مقاومت در برابر پلیس بازداشت کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، مخالفان در گرجستان بار دیگر تظاهراتی را علیه قانون عوامل خارجی در تفلیس برگزار کردند. عصر روز سه شنبه صدها نفر از مخالفان دولت در مقابل ساختمان پارلمان گرجستان تجمع کردند تا مخالفت خود با تصویب لایحه قانونی "ماموران خارجی" را به نمایش بگذارند. 

به گزارش خبرنگاران حاضر، معترضان در  محوطه روبروی ساختمان پارلمان تجمع کرده، پرچم گرجستان و اتحادیه اروپا را در دست داشته و علیه این قانون شعار می‌دادند. نیروهای پلیس نیز تلاش می‌کردند تا نظم و امنیت را برقرار کنند. بعد از ساعتی، نیروهای ویژه امنیتی وزارت کشور گرجستان در محوطه جلوی پارلمان در مرکز تفلیس ظاهر شدند و یک ماشین آب پاش هم به خیابان آورده شد.

پورتال رسمی وزارت امور داخلی گرجستان شب گذشته گزارش داد که نیروهای امنیتی مجبور  شدند 11 نفر را در جریان تظاهرات علیه قانون عوامل خارجی بازداشت کنند. به گفته مقامات انتظامی، معترضان فعالانه مقاومت کرده و به سمت پلیس سنگ و بطری پرتاب می‌کردند. به گفته این وزارتخانه، برای متفرق کردن جمعیت، تصمیم گرفته شد از گاز اشک آور و ماشین آب پاش استفاده شود.

در نتیجه مقابله شرکت کنندگان در اعتراضات، یکی از افسران نیروی انتظامی مجروح و به بیمارستان منتقل شد. علاوه بر این، معترضان به یک خودروی پلیس نیز خسارت وارد کردند.

وزارت امور داخلی گرجستان بار دیگر از برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در تجمعهای اعتراض آمیز خواست تا در چارچوب قانون اساسی، اعتراضات خود را اعلام کرده و برای برگزاری آن مجوز بگیرند. 

یک روز قبل از آن نیز نیروهای پلیس تفلیس 14 معترض به قانون ماموران خارجی را بازداشت کرد. طبق اطلاعات وزارت امور داخلی، متخلفان در مقابل ماموران نیروی انتظامی مقاومت کرده و به آنها توهین کرده بودند. از معترضان خواسته شده بود از پلیس اطاعت کنند و در غیر این صورت از زور استفاده خواهد شد.

سالومه زورابیشویلی، رئیس جمهور گرجستان از  اقدام معترضان در تفلیس حمایت کرده و پلیس را متهم به دستگیری افرادی کرد که از دورنمای اروپایی این کشور دفاع می کنند. به گفته او، مردم باید آزادانه نظر خود را درباره قوانین کشور بیان کنند. 

در اول ماه آوریل، حزب حاکم گرجستان اعلام کرد که قصد دارد بار دیگر لایحه مربوط به "عوامل خارجی" را به پارلمان معرفی کند که در مارس سال 2023 به دلیل اعتراضات گسترده از دستورکار پارلمان خارج شده بود. روز دوشنبه، در جریان بحث درباره این قانون در پارلمان، نمایندگان گرجستان هم با یکدیگر درگیر شدند.

چالش‌های عضویت گرجستان در اتحادیه اروپاپشت صحنه تغییرات در گرجستان چیست؟تظاهرات هزاران نفر در گرجستان علیه دولت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکان ۲-۲ هوادار؛ از گل لحظه آخری تا پاس گل رونالدینیویی، یک فوتبال جذاب!
  • راهنمای سفر لحظه آخری به استانبول
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • شاید گولسیانی تا پایان لیگ با پرسپولیس بماند
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • نماینده خوب پرسپولیس فعلا همین‌جا خوب باش!
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان