Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@13:32:57 GMT

علت بازدید شمخانی از کارخانه ایران‌خودرو چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۴۱۹۱

صراط:

امیر دریابان علی شمخانی در حاشیه بازدید از کارخانه ایران خودرو، عنوان کرد: مقابله اقتصادی یکی از محور‌های اصلی مقابله دشمنان با انقلاب بوده و تحریم ابزاری نفت هم در همین راستا انجام شده است، بنابراین می‌توان گفت که صنعت نقش مؤثری در مأیوس کردن این راهبرد باطل آمریکا دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وی بابیان اینکه صنعت خودروسازی بعد از نفت محور مهمی در توسعه کشور محسوب می‌شود، افزود: باتوجه به اینکه این صنعت، بازار پرمصرفی در داخل داشته و دارای پتانسیل بهره برداری از پایه‌های دانشی کشور به ویژه از دانشگاه هاست، در سند چشم انداز هم اهدافی برای آن ترسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمخانی با اشاره به پتانسیل بالای خودرو سازی در کشور، گفت: این صنعت دارای نکات مهمی بوده که حتما با امنیت ملی کشور مرتبط است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی هدف خود را در بازدید از کارخانه ایران خودرو پاسخ به دو سوال دانست و عنوان کرد: یکی از سوالات این است که چرا ما نتوانستیم همانطور که در حوزه تولید قدرت دفاعی خودکفا شدیم از پتانسیل مهم کشور به درستی استفاده کرده و در صنعت خودروسازی هم به خودکفایی کامل برسیم؟ سوال دیگر هم به این موضوع بازمی گردد که صنعت خودروسازی چه نقشی در مأیوس کردن راهبرد آمریکا در تحریم‌های جدید دارد؟

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شمخانی ایران خودرو دشمنان انقلاب اسلامی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نفت،  مهدی حیدری با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

وی در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رییس‌جمهور به استان ایلام اشاره کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گاز‌های همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟