Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@04:27:09 GMT

بررسی طرح استیضاح شریعتمداری در مهر ماه

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۴۲۹۱

بررسی طرح استیضاح شریعتمداری در مهر ماه

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوزحسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر صنعت با 70 امضا تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد و هیأت رئیسه نیز این طرح را هفتم شهریورماه برای بررسی به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیسیون صنایع و معادن مجلس در اولین فرصت بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را در دستور کار خود قرار خواهد داد که به نظر می‌رسد این طرح بعد از پایان تعطیلات تابستانی پارلمان و در مهرماه در کمیسیون صنایع و معادن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حاجی‌دلیگانی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون جلسه‌ای بین استیضاح‌کنندگان و وزیر صنعت برگزار شده است یا نه؟ گفت: از طرف وزارتخانه درخواست شد که جلسه‌ای برگزار شود ولی ما نپذیرفتیم.

وی در پایان در همین باره توضیح داد: ما می‌خواهیم روال قانونی را طی کنیم، مذاکره، صحبت و رایزنی مال قبل از ارائه طرح استیضاح وزیر صنعت بود، وقتی تذکرات، سؤالات و اخطارها دنبال شد و نتیجه‌ای حاصل نشد و استیضاح وزیر مطرح شد، دیگر باید روال قانونی طی شود.

فارس

انتهای پیام

171 / 156 استیضاح شریعتمداری مجلس شورای اسلامی مهر وزیر صنعت و معدن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استیضاح شریعتمداری مجلس شورای اسلامی مهر وزیر صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در بدو ورود به ارومیه با حضور در باغ رضوان به مقام شامخ شهدا هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

به گزارش ایسنا، افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه