Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، قاسم میرزایی نیکو  در پاسخ به سوالی در خصوص دستگیری پنج تن از اعضای شورای شهر بابل در رابطه با فساد اخلاقی گفت: به این علت که در تعطیلی کمیسیون‌ها هستیم و نمایندگان در حوزه انتخابیه به سر می‌برند امکان بررسی این موضوع در مجلس وجود ندارد.

وی ادامه داد: قطعا ابعاد این موضوع یکی از محورهایی خواهد بود که پس از تعطیلات مورد بررسی قرار می‌گیرد و افرادی را برای پاسخگویی به کمیسیون دعوت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دماوند در مجلس گفت: با این حال در جلسه امروز صبح کمیسیون ماده ۱۰ احزاب،‌ دوستانه با مدیر کل سیاسی وزارت کشور صحبت کردم تا پیگیر این موضوع باشند؛ باقی دوستانی هم که حضور داشتند معتقد بودند این موضوع باید از سوی وزارت کشور پیگیری شود.

میرزایی‌نیکو در خصوص احتمال وجود برنامه‌ریزی برای ایجاد تنش در شورای اسلامی شهر بابل گفت: قضاوت کردن در این خصوص به این علت که ابعاد را نمی‌دانم زود است. در خصوص موضع کمیسیون هم باید ابتدا با آقای کولیوند و سایر دوستان صحبت کنم. 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اعضای شورای تعطیلات شورای اسلامی شهر شورای شهر وزارت کشور رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر را ندارند

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

کد خبر 847275 برچسب‌ها ایران و آمریکا حقوق بشر

دیگر خبرها

  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات