Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از فدراسیون کشتی، با توجه به اینکه برای اعزام هر یک از تیم های منتخب و یا ملی کشتی ایران به مسابقات بین المللی در بودجه مصوب فدراسیون، اعتبار مشخصی پیش بینی شده، متاسفانه افزایش چند برابری نرخ ارز، عدم‌ تخصیص ارز مبادله ای از سوی‌ بانک مرکزی به فدراسیون ها و‌ هزینه های چند برابری خرید بلیط، فدراسیون‌ کشتی را به ناچار و ‌برخلاف برنامه ها و مصلحت های فنی مجبور به اتخاذ سیاست انقباضی جدیدی کرده است تا با لغو تورنمنت های بین المللی، تیم های ملی حداقل بتوانند صرفا در رقابت های جهانی پیش رو شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براین اساس، حضور تیم منتخب کشتی فرنگی در رقابت های بین المللی بلاروس نیز به عنوان هفتمین تورنمنت بین المللی منتفی شد. ضمنا کادر فنی با ارزیابی عملکرد فنی کشتی گیران در طول تمرینات و کارنامه خارجی آنها و همچنین در صورت نیاز مسابقات درون اردویی در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.
پیش از این حضور تیم کشتی آزاد در تورنمنت های بین المللی «الکساندر مدوید» در بلاروس، سرکیسیان در ارمنستان، کشتی آلیش مردان و زنان در جشنواره جهانی عشایری در قرقیزستان، حضور تیم های کشتی آزاد در جام سرکیسیان ارمنستان و تیم کشتی فرنگی در کشور صربستان به دلیل مشکلات ارزی لغو شده بود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کشتی ارز بلاروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز