Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ لاریجانی در هفدهمین جشنواره ملی جبرییل امین که به مناسبت تجلیل از از ۲۶۰ حافظ کل قرآن کریم موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) برگزار شد، با اشاره به برگزاری این برنامه بزرگ قرآنی داشت: این یک حرکت فرهنگی ناب است و کار‌های بزرگ از جوانه‌های کوچک شکل می‌گیرد کار‌هایی که بخشنامه‌ای است زود جواب نمی‌گیرد و کار صحیح فرهنگی این است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مملکتی که حاملان قرآن در آن زیاد باشد به هم ظلم نکرده و به هم بداخلاقی و ستم نمی‌کنند و نگاهشان متعالی می‌شود و دیگر پدر و مادر خود را خانه سالمندان نمی‌گذارند.
کسانی که حاملان قرآن باشند همسایگان خود را در می‌یابند و به افراد و وابستگان خود دیدار کرده و با ادب و تواضع هستند.
جامعه‌ای که اهل قرآن باشد در مقابل گستاخان سرتعظیم فرود نمی‌برد.
لاریجانی خاطرنشان کرد: امروز اگر اقتصاد و سیاست کشور بخواهد درست شود باید فرهنگ دینی مردم درست شود.

اگر فرهنگ که زیربنا است تغییر کند بسیاری از مشکلات کشور نیز تغییر می‌کند؛ وقتی افراد قرآنی در جامعه زیاد باشند در حومه تاثیرگذار هستند.
فرهنگ‌سازی درست همین کار است و باید اوقاف و وزارت ارشاد به موسسه بیت‌الاحزان کمک کنند و دستگاه‌های متولی نیز پیگیری می‌کنند. البته باید وجه مردمی شما حفظ شود و گردش کاری شما با مردم باشد.
جنس کار شما روحانی است و روی ساز و کار خود باستید.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علی لاریجانی اخبار مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان زرندیه میز خدمت برای ارایه خدمات به نمازگزاران و همه مراجعه کنندگان شهر‌های مامونیه، زاویه و پرندک دایر شد.

مهری فرماندار شهرستان زرندیه در این خصوص گفت: مسئولان باید خود را پاسخگو به مردم دانسته و بدانند این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

به همین مناسبت و در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از تعزیه خوانان مطرح کشورمان مراسم تعزیه خوانی با استقبال چشمگیر مردم در امامزاده سیدمنصور(ع) برگزار شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ۶۴ عنوان برنامه در هفته فرهنگی شهرستان زرندیه اجرا شد. تعزیه زرندیه در این میان عنوان شاخص‌ترین کار‌ فرهنگی را از آن خود کرده است و مسئولان شهر  باید بیش از پیش به رشد و توسعه این هنر کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • برپایی نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود