Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج معزی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهری تهران اظهار داشت:‌ امروز پروژه تونل آرش اسفندیار- بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، دوربرگردان غیرهمسطح اتوبان مدرس- نلسون ماندلا و دو پروژه از جمع‌آوری آب‌های سطحی از جنوب شهر افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌هایی را برای پروژه‌های شهری تهران تعریف کرده ایم، گفت:‌ در بهره‌برداری پروژه‌ها زمان بندی انجام آن حائز اهمین است و ما در هر فصل مراسم افتتاح چند پروژه را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: جمع کل مسیر پروژه تونل آرش اسفندیاری 2 هزار و 580 متر است که میزان تونل آن 1445 متر است.

معزی ادامه داد: دور برگردان غیرهمسطح بزرگراه مدرس و نلسون ماندلا در منطقه 3 تهران واقع شده که مسیر کل پروژه 450 متر و عرشه آن 100 متر است.

وی گفت: بر اساس وعده‌های داده شده ادامه شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی در اوایل مهر ماه افتتاح خواهد شد و در فصل پائیز زیرگذر جنوب یادگار امام افتتاح خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران  ادامه داد:‌در این دوره تلاش شده پروژه‌های غیرفعال نیز هر چه سریع‌تر فعال شوند و در این خصوص پروژه شهید نجفی‌رستگار به دولت آغاز و از سر گرفته شده و امیدواریم مراحل اجرایی آن هر چه سریع‌تر آغاز شود.

معزی با اشاره به اینکه پل‌های سه راه باقرشهر در دستور کار قرار گرفته است،‌گفت: محدودیت منابع مالی از مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و راه حل آن نیز جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های عمرانی است.

وی ادامه داد: برای پروژه‌های فنی و عمرانی در شهر تهران یک پکیج سرمایه‌گذاری ایجاد کرده‌ایم و جلسه‌ای نیز با بخش خصوصی برگزار کرده‌ایم و از بخش خصوصی درخواست شده برای پروژه‌های نیمه تمام شهر تهران شهرداری را کمک کند که این پروژه‌ها در بزرگراه یادگار امام، شهید شوشتری، جنوب دریاچه خلیج فارس و پارکینگ‌ها تعریف شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی در شهر تهران اشاره کرد و گفت: از تمامی کارگران و کارفرمایانی که در این پروژه همراهی داشته‌اند تشکر می‌کنم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بزرگراه نلسون ماندلا شهرداری تهران شهرداری دولت منابع مالی بخش خصوصی شهر تهران خلیج فارس بخش خصوصی بزرگراه خلیج فارس دولت شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود

به نقل از شهرداری قم،محمدحسین علی‌اکبری،مدیر منطقه یک شهرداری قم اظهار کرد: هزار و ۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی بودجه منطقه یک شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ است که ۶۵۰ میلیارد تومان به اقدامات عمرانی اختصاص پیدا کرده و از این مقدار ۳۶۰ میلیارد تومان مربوط به تملک اراضی است. 

وی با اشاره به وجود پروژه‌های متعدد تملکی در این منطقه، افزود: در حیطه اقدامات اجرایی، تملک یکی از دشوارترین کار‌ها است، چراکه کسب رضایت شهروندان و رعایت قانون در آن بسیار اهمیت دارد.

 مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه سه ایستگاه مترو در فاز دو خط A متروی قم برای این منطقه تعریف‌شده است، خاطرنشان کرد: ابتدای میدان پلیس، نزدیکی بیمارستان نکویی و ابتدای کوی درخت پیر مکان‌هایی است که برای ایستگاه مترو تعریف‌شده است. 

علی‌اکبری با تأکید بر اینکه تملک معبر ۱۶ متری پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) برای سال ۱۴۰۳ تعریف‌شده است، اضافه کرد: ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) حدود ۶ یا ۷ پلاک از سنوات قبل تملک باقی‌مانده که در دستور کار امسال است.

 وی با اشاره به پیش‌بینی تملک در بلوار نوبهار و محتشم کاشانی، اذعان کرد: تملک باغ اشراقی از دیگر مسائلی است که باید پیگیری شود، همچنین یک پارکینگ در خیابان شهید فاطمی بین کوچه ۲۱ و ۲۳ پیش‌بینی‌شده است که برای تملک آن اقدام خواهیم کرد. 

مدیر منطقه یک شهرداری قم در خصوص بحث عملکرد این منطقه در تملک در سال ۱۴۰۲، گفت: حدود ۷۶۰ میلیارد تومان کل بودجه منطقه برای سال ۱۴۰۲ بود که ۴۰۰ میلیارد بودجه عمرانی بود و قسمت اعظم آن یعنی ۲۶۰ میلیارد به تملکات اختصاص داشت.

 علی‌اکبری افزود: سرآمد این موضوع آزادسازی خیابان شهدای دروازه ری بود که ۳۴ پلاک در این پروژه تملک و آزادسازی شد و اواخر سال به‌موازات تسریع کار عملیات عمرانی و جدول‌گذاری آغاز شد.

 وی با اشاره به تلاش شهرداری برای تسریع پروژه ساماندهی محله دروازه ری یادآور شد: برای سال جدید تلاش ما تملک باقی پلاک‌ها است تا حلاوت کار با بهره‌برداری برای مردم حفظ شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری