Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - مجري طرح راه آهن ميانه - تبريز گفت: اتصال راه آهن بستان آباد به منطقه تفريحي و گردشگري ائل گلي تبريز نيازمند 4 هزار و 500 ميليارد ريال اعتبار است.

علي محمدزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: هم اکنون زيرسازي راه آهن ميانه تا بستان آباد تکميل شده و روسازي و ايستگاه بستان آباد در حال تکميل است و تا آخر پاييز يا پايان آبان امسال به بهره برداري مي رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: اعتبار اجراي اين طرح يک هزار و 120 ميليارد ريال بوده که از اين ميزان 83 درصد تخصيص و هزينه شده است.
محمدزاده با بيان اينکه اجراي طرح راه آهن بستان آباد تا باسمنج به طول 30 کيلومتر در برنامه سال آينده قرار دارد، يادآوري کرد: اجراي راه آهن باسمنج تا ايستگاه ائل گلي هم به طول 20 کيلومتر در برنامه سال 99 قرار دارد.
طرح راه‌آهن ميانه - بستان آباد- تبريز به صورت دو خطه طراحي و از ايستگاه کنوني ميانه واقع در مسير راه‌آهن کنوني تهران – تبريز آغاز و با گذر از شهر‌هاي ترکمانچاي، بستان‌آباد و باسمنج به ايستگاه کنوني تبريز متصل مي‌شود.
با اتمام اين طرح، مسير 13 ساعتي فعلي تبريز به تهران به حدود 5 ساعت کاهش مي‌يابد.
8023/6183
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نیر، علی نیکزاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری نیر گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کمربندی جنوبی شهر نیر اختصاص یافته و این پروژه عمرانی امسال تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان دولت شهر نیر اختصاص یافته است، ادامه داد: ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای رفع مشکلات آب شرب نیر اختصاص یافته و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین نیز در بالادست شهر برای احداث زیرساخت‌های آبرسانی از جمله منبع آب تامین شده است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان نیر با جدیت در حال پیگیری بوده و تا هفته دولت امسال برطرف خواهد شد.
نیکزاد به مشکل سه‌راهی میراشرف نیز اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل سه‌راهی میراشرف به سمت شهرستان مشگین‌شهر اختصاص یافته و راه ۲ روستای شهرستان نیر هم در سال جاری آسفالت خواهد شد.
وی همچنین از تکمیل طرح آبیاری مکانیزه اراضی پایاب سد سرخاب نیز خبر داد و افزود: امسال باید با پیگیری‌های لازم شهرک دامپروری نیر تکمیل خواهد شد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل انشعاب گاز متقاضیان در منطقه گردشگری بولاغلار نیز برطرف شده است، افزود: از محل سفر سابق وزیر ورزش و جوانان به استان اردبیل ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه ورزش شهرستان نیر اختصاص یافته بود که به زودی ابلاغ خواهد شد.
علیرضا حسینی، فرماندار نیر هم در این جلسه گزارشی از روند اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهرستان ارائه داد.

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد