Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز در نشست مشترک با مدیران ارشد خودروسازی و شرکتهای اصلی قطعه سازی و انجمن های صنفی این صنعت، فرصتهای پیش رو وراهکارهای مقابله با چالش های فعلی و آتی صنعت خودروسازی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایسنا، شمخانی با گرامیداشت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) مبانی اعتقادی، فرهنگی و ارزشی مردم ایران را منبعث از پیام عاشورا و ارزش‌هایی چون شجاعت، ایثار، جوانمردی و همت عنوان کرد و اظهار داشت: این ملت هیچ‌گاه در برابر ظلم، بی‌عدالتی و تحقیر سر فرود نخواهد آورد و ذلت و خواری را به دشمنان و بدخواهانش تحمیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مقام معظم رهبری با تاکید بر ضرورت پیگیری راهبرد مایوس‌سازی آمریکا از بدعهدی و اعمال تحریم های غیر قانونی علیه ملت ایران گفت: مجموعه بخش‌های  سیاسی، دفاعی، اجتماعی و اقتصادی کشور متناسب با این راهبرد می بایست توانمندی‌های بالقوه و بالفعل خود را ارتقا دهند.

نماینده مقام معظم رهبری افزود: دوران بزن در رو در عرصه جهانی پایان یافته و هر اقدام خصمانه علیه کشور را در هر عرصه ای پاسخ ده برابر می دهیم .
شمخانی گفت : پاسخ موشکی اخیر به اقدامات ناامن ساز یک گروهک تروریستی در منطقه اقلیم کردستان عراق رویکردی است که در پاسخ به هرگونه تهدیدی اعمال خواهد شد.
وی هدف از اعمال تحریم ها را محدود کردن ابزارها و ظرفیت های قدرت ساز و اقتدار آفرین ملت ایران توصیف کرد و عنوان داشت: ما قادریم همانند عرصه امنیت و دفاع، اقتصاد خود را نیز مصون و قدرتمند سازیم.
وی گفت: مطابق اصل سوم سیاست های اقتصاد مقاومتی بایستی رشد بهره‌وری در اقتصاد با تقویت عوامل تولید، توانمندسازی نیروی کار و تقویتِ رقابت‌پذیری اقتصاد مورد توجه قرار گیرد و پیاده سازی این موارد در صنعت مهم خودروسازی یک اولویت است.

وی با اشاره به قرار گرفتن خودروسازی در حلقه اول تحریم های ظالمانه آمریکا به دلیل اهمیت قابل توجه این صنعتدو تاثیر گزاری آن بر اشتغال و کاهش درآمد صادراتی کشور افزود: دشمن در کنار جنگ اقتصادی به دنبال ضربه زدن به رضایت عمومی و تغییر ادراک اجتماعی در کشور است لذا خودروسازی یکی از خطوط مقدم مقابله با این جنگ محسوب می شود.
دبیر شورای عالی امنیت ملی افزایش کیفیت، بومی سازی و ایجاد تنوع در خودروسازی کشور در طی سالهای پس از جنگ تحمیلی و تبدیل شدن به سیزدهمین کشور در توان خودروسازی را نتیجه تلاش صنعتگران متعهد و مدیران و متخصصان با انگیزه دانست و تاکید کرد: باتوجه به دانش روز و پیشرفت خودروسازی در جهان بایستی با کار جهادی و پرشتاب خلأها و عقب ماندگی های موجود را نیز مرتفع نمود.
امیر دریابان شمخانی گفت: وجود سازمان های متعدد برای حمایت از مصرف کنندگان و کنترل کیفیت محصولات نشان می دهد در کنار حمایت هایی که از صنایع بایستی صورت گیرد، به حقوق مردم نیز اهمیت داده می شود و خودروسازها موظف هستند در مسیر کسب رضایت خریداران تلاش بیشتری انجام دهند.

شمخانی با قدردانی از  تلاش موثر کارکنان و مدیران شرکتهای خودروساز و قطعه سازان، تلاش آنها را جهاد در شرایط دشوار نبرد اقتصادی توصیف کرد.
 
قبل از این نشست، دبیر شورای عالی امنیت ملی و هیأت همراه از خطوط تولید ایران خودرو از جمله سالن های پرس، بدنه سازی، موتورسازی، رنگ، مونتاژ و مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو بازدید ورد و از نزدیک با دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو و روند تولید در خطوط مختلف آشنا شدند.

 درنشست  نمایندگان و مدیران خودروسازی و قطعه سازی کشور  با دبیر شورای عالی امنیت ملی شرکت کنندگان،ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تامین مواد اولیه، تولید قطعه و خودرو و برنامه های تدوین شده برای عبور از بحران ناشی از تحریم ها، راهکارهایی را برای تامین مالی از بازار سرمایه و توسعه روند تولید قطعه عنوان کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام علي شمخاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد

ابوالفضل حمزه لوییان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سال گذشته واکسیناسیون ۱۸۵ هزار نوبت سر دام در اراک انجام شد، گفت: همچنین یک میلیون و ۹۷۳ هزار نوبت سر دام سبک و سنگین علیه بیماری‌های مشترک و دامی ایمن سازی شد.

رئیس اداره دامپزشکی اراک اظهار کرد: ۴۹۵ هزار و ۵۰۳ رأس از این مقدار دام علیه بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از جمله بروسلوز و شاربن ایمن سازی، همچنین ۶۸۳۱ قلاده سگ گله، نگهبان و خانگی علیه بیماری هاری واکسینه شدند.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی در راستای مبارزه با بیماری سل از ۱۲ هزار و ۳۱۷ رأس گاو تست گرفته شده و تعداد ۹ هزار و ۳۰۴ نمونه خون برای تشخیص بروسلوز اخذ و مورد آزمایش غربالگری قرار گرفته است.

حمزه لوییان بیان کرد: در راستای کمک به اقتصاد خانوارهای روستایی و پیشگیری از انتشار بیماری نیوکاسل، سال گذشته طرح واکسیناسیون رایگان با حدود ۳۶۰ هزار دز واکسن در سه مرحله برای طیور بومی از طریق واکسن خوراکی رایگان نیوکاسل در سطح روستاهای شهرستان اجرا شد.

وی در خصوص عملکرد واحد نظارت بر فرآورده‌های خام دامی این اداره در سال گذشته نیز گفت: ۴۱ هزار و ۶۹۲ مورد بازدید و بازرسی بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری، بسته بندی و عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام شده که در این راستا ۳۱ هزار و ۴۳۸ کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف و غیر بهداشتی کشف و ضبط و ۵۱ مورد تخلف بهداشتی به مراجع قضائی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: در این مدت نظارت‌های بهداشتی بر کشتار و استحصال ۱۰۵ هزار و ۸۱۰ رأس دام سبک و سنگین و ۳۷۸ هزار و ۶۷۰ قطعه مرغ گوشتی توسط کارشناسان مستقر در کشتارگاه دام و طیور این شهرستان انجام گرفته است.

رئیس اداره دامپزشکی اراک ادامه داد: در این بازه زمانی در واحد دارو و درمان ،۱۹۷ مورد نظارت بر مراکز درمانی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، خودروهای حمل دارو، واکسن و شرکت‌های دارویی دامپزشکی انجام شده است.

حمزه لوییان گفت: صدور مجوز بهداشتی جوجه ریزی برای ۳ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۸۴۰ قطعه جوجه یک روزه در مزارع طیور گوشتی و ۶۳۵ هزار و ۱۱۷ قطعه جوجه یک روزه تخمگذار (پولت) در مزارع پرورش پولت و ۸۵۳ هزار ۵۹۵ قطعه پولت ورودی به مزارع مرغ تخم گذار از دیگر اقدامات انجام شده توسط دامپزشکی شهرستان اراک است.

وی صدور مجوز ۷ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۱۳ عدد تخم چشم زده ماهی قزل آلا، انجام ۸۵ مورد بازدید بهداشتی و مراقبت فعال مزارع پرورش ماهی، انجام ۹۶۰ قطعه نمونه بردای ماهی زنده و هم چنین ۲۰۰ مورد نمونه برداری از زنبورستان های شهرستان اراک را از فعالیت‌های واحد طیور، آبزیان و زنبور عسل این اداره عنوان کرد.

کد خبر 6090705

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • از نقشه‌های آمریکا با خبر هستیم
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس