Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سیدمحمد علی افشانی در مراسم افتتاح تونل آرش-بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و دوربرگردان مدرس-نلسون ماندلا و دو پروژه جمع آوری آب‌های سطحی از کسانی که در اجرای این پروژه‌ها نقش داشتند ، تشکر کرد و گفت : این طرح قرار بود تا پایان شهریور افتتاح شود که زودتر از موعد بهره‌برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار تهران افزود : مسئله مهم برای شهرداری تهران تامین منابع مالی است که خوشبختانه لایحه درآمد پایدار شهرداری در دولت تصویب شد.
شهردار تهران گفت : یک گام بلند دیگری که در شهردار تهران برداشته شد، فروش ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط ۷ متروی تهران است. منابع این طرح نیز در اختیار پروژه قرار خواهد گرفت و تلاش می‌کنیم برای خط ۶ متروی تهران هم منابع لازم تامین شود.
افشانی در ادامه از ارسال نامه‌ای به وزیر کشور خبر داد و گفت: در این نامه از وزیر درخواست کردم که دو هزار میلیارد تومان بودجه‌ای که قرار بود از سوی دولت برای کمک به ناوگان حمل و نقل تخصیص یابد، همچنین ۵۰۰ میلیارد تومانی که قرار بود به توسعه خطوط قطار شهری پرداخت شود، هر چه زودتر در اختیار شهرداری قرار بگیرد.
افشانی اظهار کرد : به دنبال جذب منابع مالی برای بخشی از فعالیت‌های خود به ویژه در حوزه پسماند و توسعه قطار شهری هستیم.
شهردار تهران با بیان اینکه هر فصل در شهر تهران افتتاح پروزه خواهیم داشت، گفت: در ماه آینده پروژه ادامه بزرگراه صیاد شیرازی به سمت شمال و اتصال آن به بزرگراه ارتش را افتتاح خواهیم کرد.
افشانی اعلام کرد: فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء هم پذیرفتند که پروژه‌های نیمه‌کاره خود در شهر تهران را تکمیل کنند و هم اکنون نیز شاهد راه افتادن پروژه‌ها هستیم، اما نمی‌دانم چرا برخی مدعی هستند این پروژه‌ها تعطیل شده است.
شهردار تهران در پایان مراسم افتتاح پروژه را به شکل رسمی اعلام کرد و پس از آن تردد خودورها در تونل آغاز شد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افتتاح تونل منابع مالی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است و این طرح یکی از مطالبات جدی مردم استان به‌ویژه مردم خرم‌آباد است.

ابوطالب شفقت روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد با اشاره به اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و راهبردی لرستان است، افزود: این طرح در دولت سیزدهم جزو مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفت و طی یک سال گذشته این طرح ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

استاندار لرستان با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) منعقد و عملیات اجرایی آن همان سال آغاز شد؛ اما در پیچ و خم کمبود اعتبار ماند، افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح تا سال ۹۷، حدود ۳۸ درصد بود.

شفقت با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است.

وی به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مردم استان انتظار تسریع در روند ساخت این طرح را دارند، از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از پروژه را داریم.

شفقت افزود: برای تامین اعتبار ادامه اجرای طرح مراوداتی بین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده که می‌تواند به ‌مرور از این منابع استفاده کند و این مهم در حال پیگیری است.

شفقت با تاکید بر اینکه حجم اعتبار پروژه بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تامین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

استاندار لرستان رقم مطالبات قرارگاه خاتم از پروژه راه‌آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران