Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

سعید قربانی، رئیس دارالقرآن مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، در حاشیه آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره قرآنی طرح مصباح‌الهدی و نورالهدی مازندران که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، گفت: این طرح بومی با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی و آشنایی با مهارت های زندگی قرآنی در بین جوانان و نوجوانان مازنی در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سیزدهمین جشنواره قرآنی طرح مصباح الهدی و نورالهدی با حضور 211 نفر از قرآن‌آموزان طرح 3 ساله مصباح‌الهدی و 63 قرآن‌آموز طرح 3 ساله نورالهدی به همراه قرآن‌آموزان طرح‌های سفیران، استعداد درخشان، مدیران و مربیان و کارشناسان قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران  در اردوگاه فرهنگی تربیتی حضرت امام رضا(ع) مشهد مقدس در حال برگزاری است.

رئیس دارالقرآن مازندران تصریح کرد: بیشترین فعالیت‌های امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران بر مبنای کسب مهارت‌آموزی سبک زندگی قرآنی و ترویج سبک و مهارت‌های زندگی قرآنی است و امیدواریم با برنامه ریزی‌های بهتر در کاهش آسیب‌های اجتماعی که دغدغه جدی مقام معظم رهبری است گام های بسیار خوبی برداریم.

وی با اشاره به گسترش روز افزون آسیب‌های اجتماعی در نظام اسلامی، افزود: افزایش چشمگیر آسیب‌‌های اجتماعی در کشور زیبنده نظام اسلامی نیست و باید برای مهار این معضل امروز جامعه تلاش بیشتری در حوزه فرهنگ دینی به ویژه ترویج فرهنگ قرآنی صورت گیرد.

عضو شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی  با اشاره به گستردگی فعالیت‌های قرآنی در کشور، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده به نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز با ترفندهای مختلف در حال برنامه‌ریزی، تبلیغ علیه جمهوری اسلامی هستند و با پاشیدن بذر ناامیدی و یآس در جامعه می خواهند نظام دینی را ناکارآمد جلوه دهند و با یاری خداوند تا به امروز نتوانستند به اهداف شوم و پلید خود در این حوزه دست پیدا کنند لذا باید جامعه قرآنی کشور با تولید آثار فاخر هنری و قرآنی و با برنامه‌ریزی دقیق در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی و مقابله کنند.

قربانی با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه طرح مصباح الهدی و نورالهدی در جوار نورانی حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس تاکید کرد: نهادینه کردن ارزش‌های دینی و قرآنی و انس با قرآن کریم در بین جوانان و نوجوانان از اصلی ترین برنامه‌های طرح مصباح‌الهدی و نورالهدی مازندران است و باید این طرح به عنوان پایلوت موفق قرآنی در کشور مورد توجه مسئولین فرهنگی کشور قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: تبلیغات مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲۰ هزار نفر در این استان حافظ قرآن و از پنج جزء تا کل قرآن کریم را حفظ هستند.

  حجت الاسلام مهدی رمضانی افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.   وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.   رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.      

 

دیگر خبرها

  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • اسلامی: ارزش سوخت فسیلی صرفه‌جویی شده در نیروگاه بوشهر ۸ میلیارد دلار است
  • رئیسی: پیوند های عمیق اعتقادی و دینی دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است/ تاکید بر مواضع مشترک
  • عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند