Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی جهادی و سازندگی یک روزه تعدادی از قهرمانان ورزش مازندران در یکی از روستاهای محروم شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، تعدادی از قهرمانان به نام و مطرح مازندران جهت ارائه خدمات اردوی جهادی یک روزه را در یکی از روستاهای منطقه محروم شهرستان ساری برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همت سازمان بسیج ورزشکاران و سپاه کربلا استان و همراهی تعدادی از قهرمانان بزرگ و مطرح ورزش استان اردوی جهادی و سازندگی یک روزه در یکی از روستاهای محروم شهرستان ساری برگزار شد.

این اردوی جهادی که در روستای سقندیکلا از بخش اجارستاق شهرستان ساری برگزار شد، عرفان آهنگریان قهرمان ووشو، مسعود حسن‌زاده قهرمان جودو، هادی خناری‌نژاد قهرمان ژیمناستیک، معین نبی‌بخش قهرمان کبدی بازی‌های آسیایی جاکارتا و مجید لشکری قهرمان والیبال نشسته پارالمپیک و... حضور داشتند.

مسؤولیت اردوی هادی و سازندگی این گروه بر عهده سید جواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج سپاه کربلا استان بود و هدف از برگزاری این اردو ضمن کمک‌رسانی به قشر ضعیف و مستمند جامعه، در ساخت مساجد، درمانگاه و مدرسه مشارکت دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از انفال، با اجرای یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵، رفع تصرف اراضی ملی به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع واقع در منطقه قارنسرا، توسط سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری حوزه استحفاظی دودانگه و نیرو‌های شرکت چوب و کاغذ انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد