Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@02:58:37 GMT

ویژه برنامه های محرم در صدا و سیمای مرکز کرمان

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۶۳۷۵

ویژه برنامه های محرم در صدا و سیمای مرکز کرمان

صدا و سیمای مرکز استان کرمان برنامه های این سازمان در ماه محرم را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، صدا و سیمای مرکز استان، برنامه های این سازمان در ماه محرم را امروز(۱۹ شهریور) اعلام کرد؛ از ابتدای ماه محرم هر شب " نوای کاروان" را به مخاطبانش تقدیم می کند. در برنامه زنده " نوای کاروان " که به مدت 45دقیقه در7شب ساعت 21 از شبکه استانی سیمای مرکز کرمان پخش می شود یکی از هیأت های عزاداری کرمان معرفی می شود و دست اندرکاران هیأت درباره عملکرد و برنامه های فرهنگی آن توضیحاتی ارائه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این برنامه همچنین با حضور یک کارشناس مذهبی، فلسفه قیام اباعبدالحسین (علیه السلام) و مباحث مرتبط با تاریخ عاشورا و قیام حسینی مطرح می شود. " نوای کاروان " را علی عسکری زاده تهیه و بهزادی کارگردانی می کند.

 

«مصباح هدایت» عنوان برنامه ای است ویژه محرم به مدت 120دقیقه که در صبح عاشورا و تاسوعا ساعت 9تا11 و همچنین شب شام غریبان ساعت 19تا20 به انعکاس و پخش زنده مراسم عزاداری از شهرستان بم می پردازد؛ مصباح هدایت را محسن مولایی تهیه و  عمادمحمدی کارگردانی می کند.

 

ویژه برنامه عزاداری شهرستان های استان به تهیه کنندگی محمود علیپور به مدت 60دقیقه از ساعت 15تا16 در روز تاسوعا وعاشورای حسینی از سیمای مرکز کرمان پخش می شود و به انعکاس عزاداری شهرستان های استان می پردازد.

 

«شور حسینی» " عنوان برنامه زنده عصرانه رادیو کرمان به تهیه کنندگی شبنم بختیار است که از ابتدای محرم از ساعت 18 تا 19 پخش می شود. گزارش های مردمی، نمایش، سکانس عاشورایی، ارتباط با خبرنگاران مناطق مختلف استان ، ارتباط با ائمه جمعه استان، سرودها و مرثیه خوانی های محرمی و تلفن ها و پیامک های شنوندگان بخش های مختلف این برنامه را تشکیل می دهد.

 

«خیمه عزا » برنامه زنده شبانه صدای مرکز کرمان به تهیه کنندگی و نویسندگی مریم مستوفی پور است که در ایام محرم هر شب از ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه به مدت یک ساعت از رادیو کرمان پخش می شود؛ گزارش، نمایش، نوحه و مرثیه، تلفن و پیامک و صحبت های کارشناسی از جمله بخش های این برنامه است.

 

« کاروان» عنوان ویژه برنامه زنده تاسوعا و عاشورای رادیو کرمان است که از ساعت 9 به مدت 90دقیقه این روزها از شبکه استانی صدای مرکز کرمان پخش می شود. میان برنامه های عزایی، مرثیه خوانی، بسته های آوایی، کارشناسی، گزارش، نوحه خوانی و سینه زنی از جمله بخش های برنامه « کاروان» روز تاسوعا برگزار می شود.

 

بخش های کارشناسی، ارتباط با مراکز استان ها، وله و مرثیه خوانی، بسته های بیانات رهبری و کلام بزرگان  نیز از جمله بخش های برنامه  «کاروان» روز عاشورا است. «مرثیه آفتاب»  هم عنوان برنامه ای است به صورت زنده که عصرتاسوعا و عاشورا و شب شهادت امام زین العابدین (علیه السلام) ساعت 18تا19 از رادیو کرمان پخش می شود.

 

مطالب ویژه عاشورایی، صحبت های کارشناسی، ارتباط با سایر استان ها و انعکاس عزاداری آنها در قالب گزارش بخش های مختلف این برنامه را تشکیل می دهد. «تنفس» هرروز در 7بخش زنده 15 دقیقه ای نوحه سرایی و ارتباط با سایر استان ها سخنرانی، روزی 30دقیقه دهه اول محرم رویکرد تمام برنامه های رادیو، «نوای محرم» برنامه تأمینی است که هرشب دردهه اول محرم به مدت 15دقیقه ساعت ۲۳ و ۴۵ از صدای مرکز کرمان پخش می شود.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم مجلس جنگ اقتصادی احتکار مقابله با جنگ اقتصادی اردبیل بصیرت عاشورایی گرانی خانه های نور نوای کاروان صداوسیمای کرمان ویژه برنامه های محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 منبع: صداوسیما

tags # صدا و سیما سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده! + ویدئو
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت
  • ببینید | شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده!