Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@13:25:01 GMT

کشف و ضبط لاشه ۳ راس کل و بز وحشی در منزل مسکونی

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۶۴۵۶

کشف و ضبط لاشه ۳ راس کل و بز وحشی در منزل مسکونی

نطنز- سرپرست اداره حفاظت محیط زیست نطنز گفت: در بازرسی یگان حفاظت محیط زیست نطنز از یک منزل مسکونی لاشه سه راس کل و بز وحشی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، علیرضا غلامی امروز ( دو شنبه)  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازرسی مشترک یگان حفاظت نطنز از یک منزل مسکونی لاشه سه راس کل و بز وحشی و شش قبضه سلاح شامل گلوله زنی، خفیف، ساچمه زنی، بادی و مقادیری مهمات و ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست نطنز گفت: در بازرسی از این منزل مسکونی مقادیری گوشت شکار، دو عدد کله و پاچه کل وحشی، یک عدد کله بز وحشی، یک عدد پوست کل وحشی، یک قبضه سلاح گلوله زنی برنو، یک قبضه اسلحه تک لول کمر شکن، یک قبضه اسلحه دست ساز خفیف، سه قبضه تفنگ بادی و ادوات شکار شامل دو دستگاه دوربین دو چشمی شکاری و مهمات شامل ۷۰ تیر کالیبر ۵۷/۸ و ۹۶ فشنگ کالیبر ۱۲ و حدود ۳۲۰ پوکه کالیبر ۵۷/۸ کشف و ضبط شد.

به گزارش ایمنا، پرونده این فرد متخلف جهت سیر مراحل دادرسی به مراجع قضایی ارسال شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت از محیط زیست شکارچی متخلف محيط زيست نطنز اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی

دریافت 10 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6093637

دیگر خبرها

  • لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در یک منطقه شکار ممنوع/ عکس
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان