Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:34:58 GMT

وحدت و انسجام ملی را باید حفظ و تقویت کنیم

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۶۴۵۹

وحدت و انسجام ملی را باید حفظ و تقویت کنیم

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام ملی در کشور گفت: برای غلبه بر هجمه و دشمنی های دشمنان علیه ملت ایران مانند دوران دفاع مقدس نیازمند وحدت هرچه بیشتر هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله مصطفی علما روز دوشنبه در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در دنیا مطرح است، افزود: در میان دولتمردان آمریکا هم بر سر نوع رفتار با ایران اختلاف است و این نشان از حقانیت جمهوری اسلامی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: ترامپ با اظهارنظرها و اقدام های بی پایه و اساس خود، آمریکا را بی ثبات کرده و این موضوع منجر به واکنش دولتمردان آمریکا شده است.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز مقتدرانه و با عزت و عظمت راه پیشرفت خود را طی می کند، گفت: این اقتدار وعظمت مرهون خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام است.
او تصریح کرد در سایه خون شهدا و مجاهدت رزمندگان امروز اسلام، پیامبر اکرم (ص) و قرآن در دنیا مطرح شده است.
وی یادآوری کرد که مشکلات فعلی کشور نیز زودگذر است و همانند 40 سال گذشتته که همواره دفاع کرده ایم و پیروز شده ایم در این مقطع نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد.
آیت الله علما تاکید کرد که برای استمرار راه شهدا باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم و نسل جوان را نیز با دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر و بهتر آشنا نماییم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تکریم و احترام به مردم را مورد تاکید قرآن دانست و گفت: تجلیل از اقشار مختلف مردم اقدامی شایسته و به جا است.
آیت الله علما افزود: در اسلام بر کار و فعالیت تاکید شده و بازنشسته شدن وجود ندارد و باید تا زنده هستیم به اسلام و مردم خدمت کنیم.
استان کرمانشاه 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در طول هشت سال جنگ تحمیلی به صورت مستقیم درگیر جنگ بود و 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
در دوران جنگ تحمیلی بیش از 30 عملیات کوچک و بزرگ در استان کرمانشاه انجام شد.
در این همایش که 350 نفر از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس حضور داشتند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از آنان تجلیل شد.
3033/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماينده ولي فقيه جنگ تحميلي كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: در سالی که با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، مدیران باید ارتباط خود را با مردم تقویت کنند.

محمدطیب صحرایی، عصر امروز (پنجم اردیبهشت) در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، اظهار کرد: در راستای تحقق این شعار انتظار می رود حضور و همراهی مردم در فعالیت ‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدارهای چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی در ادامه به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاوردهای بیشتری همراه باشد.

وی همچنین به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • بهادری جهرمی: توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان