Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: در تابستان امسال حدود ۷۰ میلیون تومان برای بهسازی و تعمیر تجهیزات تربیت‌بدنی دانشگاه واحد لاهیجان هزینه شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیاوش خداپرست رئیس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: تعطیلی دانشگاه در فصل تابستان، زمان مناسبی برای مجهزسازی و تعمیر تجهیزات ورزشی دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دانشگاه لاهیجان در حدود ۷۰ میلیون تومان برای تعمیرات و بهسازی تجهیزات ورزشی هزینه کرده است.

سیاوش خداپرست در ادامه توضیح داد: دو سالن این دانشگاه استاندارد است. زمین فوتبال دانشگاه را چمن زده‌ایم و آسفالت زمین روباز والیبال ترمیم شده است. بعضی از تشک‌های سالن کشتی تعویض کرده‌ایم و کف‌پوش سالن بیرونی دانشگاه که به بخش خصوصی اجاره داده می‌شود، تعمیر شده است.

وی با بیان اینکه دو مدال‌آور بازی‌های آسیایی از دانشگاه لاهیجان است، توضیح داد: این دو دانشجو، جلیل موسوی قهرمان جام ملت‌های آسیا بازی شطرنج و در رشته کاراته مهدی رحیم‌نژاد قهرمان سوم جهان را کسب کرده است.

رئیس شورای تربیت‌بدنی گیلان با اشاره به اینکه آکادمی فوتبال نونهالان، نوجوانان و امید این دانشگاه در لاهیجان پیشتاز است، گفت: این آکادمی مجوز یک تیم در لیگ گیلان خواهد داشت. این جواز گرفته شده و تنها بخشی از کار‌های نقل و انتقال آن باقی مانده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد لاهیجان دانشکده تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام مقامات سرویس امنیتی لهستان، در محل برگزاری نشست امروز وزرای این کشور، تجهیزات استراق سمع کشف شده است.

رویترز نوشته است که مقامات لهستان درباره مظنون احتمالی این اقدام جاسوسی جزئیاتی ارائه نکرده‌اند. به نوشته رویترز، ورشو به عنوان مرکز تامین و تحویل تسلیحات غربی به اوکراین در جریان بیش از ۲ سال جنگ این کشور با روسیه، همواره با هشدار سطح بالای جاسوسی روبه‌رو بوده است.

جاسِک دوبرزینسکی، سخنگوی سرویس امنیتی لهستان در ایکس نوشت: سرویس حفاظت دولتی با همکاری آژانس امنیتی داخلی، در سالنی که قرار بود نشست شورای وزرا در «کاتوویتسه» برگزار شود، تجهیزات استراق سمع کشف و ضبط کردند.

به گفته وی، این نشست طبق برنامه‌ریزی در ساعت مقرر برگزار خواهد شد. وزرای لهستان قرار است امروز درباره سیاست‌های حوزه انرژی از جمله گذار از زغال سنگ و تدوین برنامه‌ای در راستای تعدیل آثار بهای بالای انرژی بر خانواده‌های آسیب‌پذیر بحث و تبادل نظر کنند.

دولت ورشو دیروز اعلام کرد که در حال تحقیقات درباره جاسوسی احتمالی یکی از قاضی‌های لهستانی است که به اطلاعات محرمانه دسترسی داشته و درخواست پناهندگی سیاسی در بلاروس داده است.

کد خبر 6099368

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا دانشجویان را با فرصت‌های شغلی جدید آشنا می‌کند
  • آفت مدرسه‌ها آموزش حافظه‌محور است/ مدل جدیدی از تعلیم و تربیت هوشمند و عالمانه را طراحی کرده‌ایم
  • همبستگی دانشجویان سوئیسی با غزه
  • انتقال مهارت با ۳۰۰ دانشجوی بورسیه صنعت کاشی
  • انتقال مهارت با ۳۰۰ دانشجوی بورسیه صنعت کاشی/ جنس دانشگاه آزاد یزد فناوری است
  • توجه به تربیت رکن اساسی سیاست‌های فرهنگی دانشگاه است
  • توجه به امر تربیت در کنار آموزش، رکن اساسی سیاست‌های فرهنگی دانشگاه است
  • دانشکده‌های مهارت برای تأمین نیاز صنایع دانشجو تربیت کنند
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند